Waarschuwingsgeluid bij scherpe bocht

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
virjinz
Geregistreerd lid

Waarschuwingsgeluid bij scherpe bocht

Bericht door virjinz » wo 23 mei, 2007 12:39

Daarstraks "vlot" een bocht moeten nemen (had voorrang van rechts maar de andere wagen kwam behoorlijk snel aangereden) en ineens klonk hetzelfde geluidje als bvb. wanneer de kap volledig geopend is

Is dit een waarschuwing of toeval?

B235R
Lid van verdienste

Bericht door B235R » wo 23 mei, 2007 12:51

dat is het standaard waarschuwingsgeluidje, check je oliepeil eens.

Troll fan
Geregistreerd lid

Bericht door Troll fan » wo 23 mei, 2007 22:44

B235R schreef:dat is het standaard waarschuwingsgeluidje, check je oliepeil eens.
Kan ook een laag niveau waarschuwing zijn van koelvloeistof of van remvloeistof. :shock:
Niet dat het niveau te laag staat maar bij scherpe bochten wil de vloeistof wel eens tegen de zijkant omhoogkruipen :lol:

virjinz
Geregistreerd lid

Bericht door virjinz » vr 25 mei, 2007 17:18

bedankt voor de antwoorden. Straks eens alles nakijken!

Erik
Lid van verdienste

Bericht door Erik » vr 25 mei, 2007 17:36

Troll fan schreef:
B235R schreef:dat is het standaard waarschuwingsgeluidje, check je oliepeil eens.
Kan ook een laag niveau waarschuwing zijn van koelvloeistof of van remvloeistof. :shock:
Niet dat het niveau te laag staat maar bij scherpe bochten wil de vloeistof wel eens tegen de zijkant omhoogkruipen :lol:
Even ter aanvulling. Het is niet normaal dat de auto dat doet. Mijn 9-3 en die van mijn broer doen het in ieder geval niet.

MXL
Geregistreerd lid

Bericht door MXL » vr 25 mei, 2007 18:40

erik schreef:
Troll fan schreef:
Even ter aanvulling. Het is niet normaal dat de auto dat doet. Mijn 9-3 en die van mijn broer doen het in ieder geval niet.
Nee maar wij doen ook verder nooit scherpe bochten :roll:

Erik
Lid van verdienste

Bericht door Erik » vr 25 mei, 2007 20:52

MXL schreef:Nee maar wij doen ook verder nooit scherpe bochten :roll:
Oh ja :twisted:

Frank Damen
Geregistreerd lid

Bericht door Frank Damen » di 29 mei, 2007 21:20

Controleer ook je ruitenvloeistof niveau (de mijne piept ook als ik hard een bocht neem en de ruitenvloeistoftank is nog half vol).

Plaats reactie