Daarstraks "vlot" een bocht moeten nemen (had voorrang van rechts maar de andere wagen kwam behoorlijk snel aangereden) en ineens klonk hetzelfde geluidje als bvb. wanneer de kap volledig geopend is
Is dit een waarschuwing of toeval?
Waarschuwingsgeluid bij scherpe bocht
-
Troll fan
- Geregistreerd lid
-
Erik
- Lid van verdienste
Even ter aanvulling. Het is niet normaal dat de auto dat doet. Mijn 9-3 en die van mijn broer doen het in ieder geval niet.Troll fan schreef:Kan ook een laag niveau waarschuwing zijn van koelvloeistof of van remvloeistof.B235R schreef:dat is het standaard waarschuwingsgeluidje, check je oliepeil eens.
Niet dat het niveau te laag staat maar bij scherpe bochten wil de vloeistof wel eens tegen de zijkant omhoogkruipen
-
MXL
- Geregistreerd lid
Nee maar wij doen ook verder nooit scherpe bochtenerik schreef:Even ter aanvulling. Het is niet normaal dat de auto dat doet. Mijn 9-3 en die van mijn broer doen het in ieder geval niet.Troll fan schreef:Kan ook een laag niveau waarschuwing zijn van koelvloeistof of van remvloeistof.B235R schreef:dat is het standaard waarschuwingsgeluidje, check je oliepeil eens.
Niet dat het niveau te laag staat maar bij scherpe bochten wil de vloeistof wel eens tegen de zijkant omhoogkruipen
-
Frank Damen
- Geregistreerd lid