- Is dit deel van de kap apart te bestellen
Is dit preventief, voordat het een lek wordt, te behandelen
Slijtage cabriokap
-
vanschipstal
- Geregistreerd lid
Slijtage cabriokap
Het volgende is het geval, ik heb boven de achterruit van onze 9-3 cabrio uit 1998 twee slijtageplekken. De kap is niet gescheurd maar er staan haartjes omhoog. Ik heb nu twee vragen welke ik niet beantwoord zie op het forum:
-
gejasi
- Donateur

-
JS Jacobs
- Geregistreerd lid
Ik weet het zelf niet, maar als je even belt naar Cabriocare http://www.cabriocare.nl/ Die kunnen je dat vast vertellen. Ik ben daar heel goed geholpen.
Groet,
Jasper
Groet,
Jasper
-
Jan Koenders
- Geregistreerd lid
Ik heb de slijtage plek alleen rechts zitten. Bij Saab Gol zouden ze het frame wat afstellen. Er zit aan de binnekant een stangetje met 2 stelbouten.
Het deel boven het raam komt bij het invouwen tegen het doek om een stukje frame aan dat 10 cm hoger zit. Het afstellen heeft nog geen resultaat gehad dus ik ga nog een keer terug.
Wel balen want dit gaat me anders volgen jaar een nieuwe kap kosten. Ik heb al gedacht om iedere keer als je de kap opent en sluit er een glad plastic (glasmapje oid) er tussen te houden zodat de stof langs elkaar glijdt ipv schuurt maar dat is natuurlijk niet te doen.
Groet, Jan
Het deel boven het raam komt bij het invouwen tegen het doek om een stukje frame aan dat 10 cm hoger zit. Het afstellen heeft nog geen resultaat gehad dus ik ga nog een keer terug.
Wel balen want dit gaat me anders volgen jaar een nieuwe kap kosten. Ik heb al gedacht om iedere keer als je de kap opent en sluit er een glad plastic (glasmapje oid) er tussen te houden zodat de stof langs elkaar glijdt ipv schuurt maar dat is natuurlijk niet te doen.
Groet, Jan