behandelen spoiler- zwart maken
-
Sabrio
- Geregistreerd lid
Plastishine
Ik heb na gebruik van Plastishine op de kunstof delen na iedere regenbui strepen op de lak (gaan er wel af met wassen maar zo blijf ik bezig...), hebben de andere middelen daar ook last van?
-
Jochen
- Geregistreerd lid
-
Daantje
- Geregistreerd lid
Re: Plastishine
Das gek, daar heb ik nooit last van, mijne staat binnen, dus veel regen maakt ie niet mee, maar als ik eens in een bui rijd.....nooit strepen hoor..Sabrio schreef:Ik heb na gebruik van Plastishine op de kunstof delen na iedere regenbui strepen op de lak (gaan er wel af met wassen maar zo blijf ik bezig...), hebben de andere middelen daar ook last van?
Poets je het wel goed uit ?
-
Denniz
- Geregistreerd lid
-
rludeke
- Geregistreerd lid
Ik heb vanmiddag MER plastic gel gekocht en met een spons erop aangebracht, geweldig
Hoe lang het zo blijft, de tijd zal het zeggen.
www.festec.nl
Hoe lang het zo blijft, de tijd zal het zeggen.
www.festec.nl
-
royalqwerty
- Geregistreerd lid
-
dickpruis
- Geregistreerd lid
Die prijzige flesjes werken vaak maar kort..
Voor mijn bumpers heb ik laatst antiekwas geprobeerd: stukken beter als Plastishine (mits langdurig goed uitgewreven). Zwarte schoensmeer ging ook aardig, maar is toch wat smeriger in de verwerking.
De spoiler met de zacht-kunststof zijstukken heb ik nog niet aangepakt, maar de slaolie-tip lijkt me iets om te proberen!
Voor mijn bumpers heb ik laatst antiekwas geprobeerd: stukken beter als Plastishine (mits langdurig goed uitgewreven). Zwarte schoensmeer ging ook aardig, maar is toch wat smeriger in de verwerking.
De spoiler met de zacht-kunststof zijstukken heb ik nog niet aangepakt, maar de slaolie-tip lijkt me iets om te proberen!