behandelen spoiler- zwart maken

Voor alle Saab cabrio rijders
Sabrio
Geregistreerd lid

Plastishine

Bericht door Sabrio » ma 13 aug, 2007 0:08

Ik heb na gebruik van Plastishine op de kunstof delen na iedere regenbui strepen op de lak (gaan er wel af met wassen maar zo blijf ik bezig...), hebben de andere middelen daar ook last van?

Jochen
Geregistreerd lid

Bericht door Jochen » ma 13 aug, 2007 17:29

Meguiar's Gold Class Trim Detailer of Poorboy's Trim Restorer. Dat zijn de twee beste producten die ik ken om plastic weer zijn originele kleur te geven.

Daantje
Geregistreerd lid

Re: Plastishine

Bericht door Daantje » ma 13 aug, 2007 21:13

Sabrio schreef:Ik heb na gebruik van Plastishine op de kunstof delen na iedere regenbui strepen op de lak (gaan er wel af met wassen maar zo blijf ik bezig...), hebben de andere middelen daar ook last van?
Das gek, daar heb ik nooit last van, mijne staat binnen, dus veel regen maakt ie niet mee, maar als ik eens in een bui rijd.....nooit strepen hoor..
Poets je het wel goed uit ?

900 SE C
Geregistreerd lid

Bericht door 900 SE C » ma 13 aug, 2007 22:57

Poorboy's Trim Restorer

Sabrio
Geregistreerd lid

Bericht door Sabrio » ma 13 aug, 2007 23:21

Waar kan ik die arme jongen vinden?

Denniz
Geregistreerd lid

Bericht door Denniz » di 14 aug, 2007 0:43

Ooit als tip van een poestbedrijf gekregen sla olie. Je moet het een paar keer herhalen voordat die weer goed zwart is maar daarna ben je er ook weer voor een jaar vanaf. :lol:

Groeten Dennis.

rludeke
Geregistreerd lid

Bericht door rludeke » za 01 sep, 2007 20:31

Ik heb vanmiddag MER plastic gel gekocht en met een spons erop aangebracht, geweldig :applause:
Hoe lang het zo blijft, de tijd zal het zeggen.

www.festec.nl

royalqwerty
Geregistreerd lid

Bericht door royalqwerty » di 04 sep, 2007 21:39

Die sla olie, of zonnebloem olie werkt echt. Ik poets ca 1 x per jaar mijn Peugeootje 106 uit 92 er weer zgan mee. (De kunststof zwarte bumpers ed dus). Kost €0.59 ofzo, heb je ook wat! :P

dickpruis
Geregistreerd lid

Bericht door dickpruis » za 29 sep, 2007 14:10

Die prijzige flesjes werken vaak maar kort..
Voor mijn bumpers heb ik laatst antiekwas geprobeerd: stukken beter als Plastishine (mits langdurig goed uitgewreven). Zwarte schoensmeer ging ook aardig, maar is toch wat smeriger in de verwerking.
De spoiler met de zacht-kunststof zijstukken heb ik nog niet aangepakt, maar de slaolie-tip lijkt me iets om te proberen!

Plaats reactie