cabrio
-
Bigivan
- Geregistreerd lid
Re: rode remklauwen?
Niet doen, het is toch geen BMW? Laat een Saab een Saab blijven, aub.TeJo0 schreef:Sinds kort ben ik de trotse bezitter van een heerlijke 93 cabrio, net 3 jaar oud en geloof me, super!!!
bij een saab dealer zag ik eenzelfde saab met rode remklauwen, en dan het rood wat in het saab label voorkomt.
twee vragen, ik vind het wel gaaf staan, wat vinden jullie?
ten tweede, als jullie tenminste zeggen "is wel tof ja" hoe kom ik eraan?
Maar als je het graag ziet, wie ben ik dan...
-
Daantje
- Geregistreerd lid
Is hitte bestendige verf te koop om de klauwen een kleurtje te geven..
Ik vind het ook wel iets hebben, en heb een setje in blauw al even klaarliggen (komt er niet erg van)... Rood zou ik dan weer niet doen, dat is de kleur voor Brembo, en ziet er daarom nep uit vind ik
Ik moet wel altijd lachen om petjes in golfjes die graag de indruk willen wekken van Brembo klauwen, en dan de trommels achter ook rood maken
dat ziet er echt niet uit 
Ik vind het ook wel iets hebben, en heb een setje in blauw al even klaarliggen (komt er niet erg van)... Rood zou ik dan weer niet doen, dat is de kleur voor Brembo, en ziet er daarom nep uit vind ik
Ik moet wel altijd lachen om petjes in golfjes die graag de indruk willen wekken van Brembo klauwen, en dan de trommels achter ook rood maken
-
brinky
- Donateur

-
TeJo0
- Geregistreerd lid
-
De Zweed
- Geregistreerd lid
-
De Zweed
- Geregistreerd lid
-
Daantje
- Geregistreerd lid
Ja, veel guppen rijden met performance trommels rondDe Zweed schreef:En dat zijn er toch veel... ook Honda-typetjesDaantje schreef:en dan de trommels achter ook rood maken![]()
dat ziet er echt niet uit
Brons of goudkleur heb ik nog nooit gezien.....Btw: zelf vindt ik brons en/of goudkleur mooi staan bij een zwarte auto.
De verf setjes van motip, je krijgt dan cleaner, 2 componenten lak, dus met een potje harder, compleet met roorstokje en kwastje, zijn er in 6 kleuren...
-Blauw
-Geel
-Oranje
-Rood
-Zilver
-Zwart
Keuze genoeg, al zou ik niet voor oranje of geel gaan