Alarm

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
JohnR
Geregistreerd lid

Alarm

Bericht door JohnR » di 28 aug, 2007 21:49

Mijn 900ng cabrio heeft een alarm van het merk Eagle. Deze is ingebouwd bij de toenmalige Saab garage Hoogveld in Arnhem. Deze heet nu Gol. Kent iemand dit systeem, ik heb geen handleiding en de zenderkastjes zijn aan vervanging toe. Ondanks lang zoeken met google, niets hierover kunnen vinden.

royalqwerty
Geregistreerd lid

Bericht door royalqwerty » di 28 aug, 2007 22:16

Ik denk dat er ook universele zenderkastjes op de markt zijn, welke je kunt laten inlezen. Volgens mij woren deze op marktplaats ok wel aangeboden, al dan niet in combinatie met een zgn klapsleutel.

JohnR
Geregistreerd lid

Bericht door JohnR » di 28 aug, 2007 22:17

Bedankt zal eens kijken.

djkriz
Geregistreerd lid

Bericht door djkriz » wo 29 aug, 2007 0:21

JohnR
Geregistreerd lid

Bericht door JohnR » wo 29 aug, 2007 18:33

Geweldig, dank.

JohnR
Geregistreerd lid

Bericht door JohnR » zo 14 okt, 2007 21:15

Kastjes zijn volgens de dealer niet meer leverbaar. Blijkt dat dit type ook in een Chrysler zit daar waren ze wel te bestellen. Losse kastjes en het rubbertje die sleutel en kastje verbind. Dit allemaal door de magazijn man van de Saab dealer in Amersfoort.

rien900
Geregistreerd lid

Bericht door rien900 » zo 14 okt, 2007 22:04

In mijn 900ng zit een Bosch startonderbreker, heb ook slechts 1 afstandsbediening, navraag bij Bosch voor een extra a.b. levert niets op, de dealer weet er ook geen weg mee, wie wel??

B235R
Lid van verdienste

Bericht door B235R » ma 15 okt, 2007 13:03

JohnR schreef:Kastjes zijn volgens de dealer niet meer leverbaar. Blijkt dat dit type ook in een Chrysler zit daar waren ze wel te bestellen. Losse kastjes en het rubbertje die sleutel en kastje verbind. Dit allemaal door de magazijn man van de Saab dealer in Amersfoort.
vreemd; zowel een losse behuizing is leverbaar, als een volledig kastje met print rood/zwart of groen/zwart (knopjes)

allemaal gewoon af magazijn

JohnR
Geregistreerd lid

Bericht door JohnR » ma 15 okt, 2007 20:26

B235R schreef: vreemd; zowel een losse behuizing is leverbaar, als een volledig kastje met print rood/zwart of groen/zwart (knopjes)

Ik vond het ook vreemd maar ik ben er vanuit gegaan dat zij het weten.

B235R
Lid van verdienste

Bericht door B235R » ma 15 okt, 2007 20:36

JohnR schreef:
B235R schreef: vreemd; zowel een losse behuizing is leverbaar, als een volledig kastje met print rood/zwart of groen/zwart (knopjes)

Ik vond het ook vreemd maar ik ben er vanuit gegaan dat zij het weten.
dat zou natuurlijk wel zo handig zijn.

Plaats reactie