Hallo ik heb een donor gevonden voor mijn yellow mellow het is ook een cabrio met een beetje schade, alleen wel engels, dus het stuur verkeert.
Maar ik had hem door de telefoon gekocht, blijkt alles het nog gewoon te doen ook de motor 2,5 v6 en de cabrio cab ook super dus en alle delen voor mijn schade + dat ik alles dubbel heb nu, soms moet je geluk hebben heb ik nooit maar nu een keertje wel.
Na wat nadenken heb ik besloten om de v6 motor in de mellow yellow te bouwen het is wel weer exstra werk maar wel leuk en apart denk ik.
mvg Marinus.
yellow mellow v6
-
werli
- Donateur (2x)

hey
die blauwe of was ie zwart met voorschade stond eerst hier in de buurt bij een handelaar die meerdere van die engelse wagens naar hier brengt
nadien is deze naar nederland gegaan
in jou geval was dit wel een hele goede oplossing
over het overbouwen van de motor dacht ik nog eens na ,ik vermoed dat die ring niet meer origineel was en dan ook pittiger zal zijn ipv de v6
hoewel je zegt dat er meerdere dingen van de motor afgedaan zijn, dat is dan misschien wel de reden geweest ...intake buis
mvg werner
die blauwe of was ie zwart met voorschade stond eerst hier in de buurt bij een handelaar die meerdere van die engelse wagens naar hier brengt
nadien is deze naar nederland gegaan
in jou geval was dit wel een hele goede oplossing
over het overbouwen van de motor dacht ik nog eens na ,ik vermoed dat die ring niet meer origineel was en dan ook pittiger zal zijn ipv de v6
hoewel je zegt dat er meerdere dingen van de motor afgedaan zijn, dat is dan misschien wel de reden geweest ...intake buis
mvg werner