VERVANGEN CABRIO DAK 900 1990
-
MAB
- Geregistreerd lid
VERVANGEN CABRIO DAK 900 1990
VANDALISME!
SNEE?SCHEUR? van ong 40 cm in dakdeel. Dank aan de daders....
WIE IN NEDERLAND VERVANGT EEN CABRIO DAK (alleen dakdeel) HET MOOIST, STRAKST, NETJES??
Kosten?
via familie in USA kan ik de onderdelen (zowel dakdeel als headliner) kopen voor een prettig bedrag...(dollar laag..) Heeft dat zin?
SNEE?SCHEUR? van ong 40 cm in dakdeel. Dank aan de daders....
WIE IN NEDERLAND VERVANGT EEN CABRIO DAK (alleen dakdeel) HET MOOIST, STRAKST, NETJES??
Kosten?
via familie in USA kan ik de onderdelen (zowel dakdeel als headliner) kopen voor een prettig bedrag...(dollar laag..) Heeft dat zin?
-
MaBo
- Geregistreerd lid
-
TuuT
- Geregistreerd lid
-
robert wiering
- Geregistreerd lid
-
WimZ
- Geregistreerd lid
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
-
WimZ
- Geregistreerd lid
-
kojak58
- Geregistreerd lid
dak
Hallo, uit voorzorg ook eens gekeken wat het kan kosten en heb dit als antwoord gekregen
Een cabriokap voor Saab 900 '96 inclusief glazen ruit kost geplaatst 1120 euro + 21% BTW of indien het een model '97 is dan kost de cabriokap 920 euro
+ 21% BTW geplaatst.
Een '95-'96 heeft een ruit die in de cabriokap vastzit gelijmd en '97-'98 heeft een ruit de ik opnieuw kan monteren. ,misschien ben je er iets mee en als het volgens julie te duur is graag een paar andere adressen graag , ben wel van aan de Belgische kust
Een cabriokap voor Saab 900 '96 inclusief glazen ruit kost geplaatst 1120 euro + 21% BTW of indien het een model '97 is dan kost de cabriokap 920 euro
+ 21% BTW geplaatst.
Een '95-'96 heeft een ruit die in de cabriokap vastzit gelijmd en '97-'98 heeft een ruit de ik opnieuw kan monteren. ,misschien ben je er iets mee en als het volgens julie te duur is graag een paar andere adressen graag , ben wel van aan de Belgische kust
-
avarkevj
- Geregistreerd lid
Hallo onfortuinelijke pechhebber,
Een advies van een spijtoptand:
Ga naar Hame in R'dam (nee dit is geen sluikreclame),zij hebben veel verstand van de classics (hebben zelf ook een aangeschaft).
Zij weten van modificaties en gebruiken oa RVS nieten (in tegenstelling tot een van hun concurrenten, veel blah, blah kortom er zijin zakkenvullers!).
De prijs is redelijk, vakwerk op hoog niveau.
Ik heb spijt dat ik destijds mijn kap niet heb laten vernieuwen door hen!
Succes.
Jaap
Een advies van een spijtoptand:
Ga naar Hame in R'dam (nee dit is geen sluikreclame),zij hebben veel verstand van de classics (hebben zelf ook een aangeschaft).
Zij weten van modificaties en gebruiken oa RVS nieten (in tegenstelling tot een van hun concurrenten, veel blah, blah kortom er zijin zakkenvullers!).
De prijs is redelijk, vakwerk op hoog niveau.
Ik heb spijt dat ik destijds mijn kap niet heb laten vernieuwen door hen!
Succes.
Jaap
-
teunis
- Geregistreerd lid