Biepje

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Herbie
Geregistreerd lid

Biepje

Bericht door Herbie » ma 26 nov, 2007 21:45

Af en toe gebeurt het dat als ik mijn auto start ( 93 1998 cabrio ) ik eerst een biepje hoor. Ik weet totaal niet wat de betekenis is en kan er ook geen systeem in vinden. Dus bij inschakelen contact, net voor het starten. Herkent iemand het geluid en kan me even laten weten wat het betekend ?

Gebruikersavatar
aZuL2001
Geregistreerd lid

Bericht door aZuL2001 » ma 26 nov, 2007 23:19

GSM al in de carkit, en die laat weten dat ie opgeladen wordt ?

Plaats reactie