Biepje
-
Herbie
- Geregistreerd lid
Biepje
Af en toe gebeurt het dat als ik mijn auto start ( 93 1998 cabrio ) ik eerst een biepje hoor. Ik weet totaal niet wat de betekenis is en kan er ook geen systeem in vinden. Dus bij inschakelen contact, net voor het starten. Herkent iemand het geluid en kan me even laten weten wat het betekend ?