Weer een nieuwe ervaring.....

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
cobra427
Geregistreerd lid

Weer een nieuwe ervaring.....

Bericht door cobra427 » do 20 dec, 2007 21:07

Zeg vaders onder ons, al een keer meegemaakt dat je kindje achter in de cabrio zit en spontaan 2 x achter elkaar moet overgeven?
Zelfs mijn rechterarm, armsteun,versnellingspook zat onder.

Ik was onderweg naar de dokter omdat mijn dochtertje niet helemaal lekker was. Het was een bende! Uiteindelijk was er verder niks met haar aan de hand. Het overgeven had haar aardig opgelucht :roll:

Thuis de achterbank eruit om eens goed schoon te schrobben. Oeps! toen was het schrikken, Er lag een laag.......onder de achterbank tussen de bekabeling. Getver. Heb 2 uur zitten boenen met speciaal reinigingsmiddel.

Dit wens je geen vader toe.

BTW: Hij ruikt weer naar bloemetjes en is schoner dan schoon. Toch nog ergens goed voor geweest. :wink:

jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » do 20 dec, 2007 21:30

9000 remmen,rode Koni's met Abbott verlaging
Vind je het nog steeds gek? :wink:

900 SE C
Geregistreerd lid

Bericht door 900 SE C » do 20 dec, 2007 21:38

om nog maar te zwijgen van de

(power upgrade) - reed je hier ook 230? :wink:

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » do 20 dec, 2007 21:59

Aaaiii, nooit leuk Kasper, gelukkig was je dochtertje wel weer wat opgeknapt hierna. :)

dasdaas
Geregistreerd lid

Bericht door dasdaas » vr 21 dec, 2007 10:30

vriendje van mijn zus destijds (nu 15 jaar terug) kon zo na een avondje bessenjenever (dat was toen je van het.... jek!) zuipen ook zijn maaginhoud niet ophouden :green_blah:
pa achteraf des duivels want ik meen dat zijn c900 cabrio toen nog maar een paar werken oud was
laatst bij diezelfde auto de achterbank toevallig es verwijderd, maar gelukkig niets meer tegengekomen
dat vriendje is het zoals je snapt toch maar niet geworden :o

cobra427
Geregistreerd lid

Bericht door cobra427 » vr 21 dec, 2007 11:55

dasdaas schreef:vriendje van mijn zus destijds (nu 15 jaar terug) kon zo na een avondje bessenjenever (dat was toen je van het.... jek!) zuipen ook zijn maaginhoud niet ophouden :green_blah:
pa achteraf des duivels want ik meen dat zijn c900 cabrio toen nog maar een paar werken oud was
laatst bij diezelfde auto de achterbank toevallig es verwijderd, maar gelukkig niets meer tegengekomen
dat vriendje is het zoals je snapt toch maar niet geworden :o
Ik kan je vertellen dat het vervelend schoonmaken is tussen de bekabeling :? Ik heb het zelfs nagereinigd met 70% alcohol om de eventueel nog aanwezige maagbacterien te doden.

Nee heren , ik heb de 200pk niet aangesproken en reed geen 230 in de bebouwde kom op weg naar de dokter :shock: Ik moet het 2 jaar rustig aandoen zoals jullie weten :lol:

Met mijn dochtertje gaat het alweer prima. Op de terug weg vroeg ze me of het dak open mocht :D Geweldig toch?

Summum
Geregistreerd lid

Bericht door Summum » vr 21 dec, 2007 13:47

cobra427 schreef:Met mijn dochtertje gaat het alweer prima. Op de terug weg vroeg ze me of het dak open mocht :D Geweldig toch?
Haha, ja vind je het gek met die zure lucht! :lol:
Dat is dan wel weer een voordeel van een cabrio...lekker laten uitwaaien.

cobra427
Geregistreerd lid

Bericht door cobra427 » vr 21 dec, 2007 14:08

Summum schreef:
cobra427 schreef:Met mijn dochtertje gaat het alweer prima. Op de terug weg vroeg ze me of het dak open mocht :D Geweldig toch?
Haha, ja vind je het gek met die zure lucht! :lol:
Dat is dan wel weer een voordeel van een cabrio...lekker laten uitwaaien.
OK, zou dat de reden zijn geweest?

Was inderdaad wel zielig om haar na het doktersbezoek midden in haar eigen smurrie weer op de achterbank te zetten :cry: (heb de raampjes achter wel opengedaan om te voorkomen dat ik zelf ging.......)

jwaterink
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door jwaterink » za 22 dec, 2007 0:45

3 januari 2005 kreeg ik een Fiat Ducato waar ik een Cark-91 in moest bouwen. Uit gewoonte doe ik altijd beide voorramen los dit i.v.m. sommige centrale vergrendeling systemen en je dan wordt buitengesloten.

Mij viel op dat het rechterraam een rare bruine kleur had, ik gaf er geen notie aan. Krijg ik later te horen dat de eigenaar door zijn vriendin in de bus naar huis werd gereden en de bezopen eigenaar/bijrijder niet op tijd het raampje los had. De bagger was tussen de rubbers gelopen. Yek.

Plaats reactie