cabrio met oud en nieuw
-
toxo
- Geregistreerd lid
cabrio met oud en nieuw
Hallo,
Dit wordt het eerste oud en nieuw met een cabrio. Zie nu al visioenen met vuurwerk op de kap en bijbehorende schade, brand? Heeft iemand ervaring met voorzorgsmaatregelen? Kap natmaken of bedekken met iets?
Of zit ik me voor niks zorgen te maken.
Toxo
Dit wordt het eerste oud en nieuw met een cabrio. Zie nu al visioenen met vuurwerk op de kap en bijbehorende schade, brand? Heeft iemand ervaring met voorzorgsmaatregelen? Kap natmaken of bedekken met iets?
Toxo
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Dat doet me denken aan mijn eerste oudjaar als huiseigenaar, ik heb ook nachtmerries gehad om nieuwjaarsochtend thuis te komen en nog een hoopje smeulende as aan te treffen... Ik denk dat het wel los zal lopen, maar ik weet natuurlijk niet in wat voor een buurt je woont, anders kun je nog overwegen de auto oudejaarsavond ergens veilig te zetten, in een rustige buurt, in een parkeergarage, of bij familie op de oprijlaan of zo...
Ik heb zo toevallig een oude ploegmaat om de hoek wonen in een vrijstaand huis met oprit, heb mijn oude benz daar wel eens een nachtje binnensheks mogen zetten, op een onrustige zaterdagnacht (voetbal EK of zo), dat was een stuk rustiger slapen...
Ik heb zo toevallig een oude ploegmaat om de hoek wonen in een vrijstaand huis met oprit, heb mijn oude benz daar wel eens een nachtje binnensheks mogen zetten, op een onrustige zaterdagnacht (voetbal EK of zo), dat was een stuk rustiger slapen...
-
Black Turbo
- Geregistreerd lid
-
andersson
- Geregistreerd lid
Re: cabrio met oud en nieuw
Ik zou in ieder geval met oud en nieuw even binnenzetten. Ik ben van mening dat wanneer je een cabrio echt goed wilt houden, hem altijd binnen moet zetten. Gewoon een kwestie van die kosten incalculeren in je budget.toxo schreef:Hallo,
Toxo
-
De Flok
- Geregistreerd lid
Ik heb geen cabrio, maar zelfs dan kan je nog schade ondervinden aan dat fijne(NOT!) vuurwerk. Auto stond veilig op de oprit, toen ik ineens een klap hoorde. Bleek een stok van een flinke vuurpijl recht op het dak van het Saabje te zijn gevallen. Aardige deuk en paar krassen tot gevolg.
Dit jaar(of is dat dan volgend jaar
) gaat de Saab in de parkeergarage op het werk. Ik wil dit niet nog een keer meemaken.
Dit jaar(of is dat dan volgend jaar
-
andersson
- Geregistreerd lid
-
De Flok
- Geregistreerd lid
Ja wat kun je ertegen doen? Die pijl kan afgestoken zijn, door iemand van 3 straten verder. Ik baalde ook stevig en was kwaad, maar niets aan te doen. Heb met de schadehersteller een mooi prijsje kunnen regelen, dat verzachtte de pijn(niet all-risk verzekerdandersson schreef:wat onwijs klote....De Flok schreef: Auto stond veilig op de oprit, toen ik ineens een klap hoorde. Bleek een stok van een flinke vuurpijl recht op het dak van het Saabje te zijn gevallen. Aardige deuk en paar krassen tot gevolg....zou er redelijk agressief van worden
-
Daantje
- Geregistreerd lid
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Bah, rot hoor. Mijn 9-5 stond gewoon voor mijn deur, maar de kroeg tegenover had onaangekondigd toch een soort oudjaarsfeestje, als ik dat had geweten had ik hem een straat verder gezet... Het was een klein gezelschap, maar ze hadden toch een verrekte hoop vuurwerk. Ik heb wel 5 van die plastic hulsjes van mijn auto geplukt, gelukkig zonder schade, en op het dak lag nog een afgegaan rotje of spinnertje, met wat kruittroep op de lak. Dalijk ff met wat water afwassen. Is dat agressief spul?
-
Eddy237
- Geregistreerd lid
cabrio met oud en nieuw
Hoi allemaal,
Natuurlijk de beste wensen voor 2008; gelukkig geen schade aan kap, veilig onder carport.
En bij ons in de straat, in Belgie, weinig vuurwerk.
Groeten, Eddy237
Natuurlijk de beste wensen voor 2008; gelukkig geen schade aan kap, veilig onder carport.
En bij ons in de straat, in Belgie, weinig vuurwerk.
Groeten, Eddy237