cabrioroutes
-
PietervanNamen
- Geregistreerd lid
cabrioroutes
dag mede-saabcabriofans,
binnenkort (eindelijk!) de trotse eigenaar van een fraaie 'caab' (9-3 1.8t uit 2004)! verheug me er bijzonder op met de nieuwe wagen er op uit te kunnen.
heb al wat rond gesurfd, op zoek naar mooie routes om dit voorjaar en deze zomer dakloos rond te toeren (belgië, noord-frankrijk bv, maar zeeland of betuwe lijkt me ook prima).
Ik heb echter nog niet veel aan routes op het web gevonden. Heeft er iemand suggesties?
lees het graag!
Pieter
binnenkort (eindelijk!) de trotse eigenaar van een fraaie 'caab' (9-3 1.8t uit 2004)! verheug me er bijzonder op met de nieuwe wagen er op uit te kunnen.
heb al wat rond gesurfd, op zoek naar mooie routes om dit voorjaar en deze zomer dakloos rond te toeren (belgië, noord-frankrijk bv, maar zeeland of betuwe lijkt me ook prima).
Ik heb echter nog niet veel aan routes op het web gevonden. Heeft er iemand suggesties?
lees het graag!
Pieter
-
AvH
- Geregistreerd lid
ANWB routes
Ga gewoon even langs een ANWB winkel (lidmaadschap niet noodzakelijk) en koop een ANWB routeboek.
Alle routes duidelijk omschreven en goede wegbewijzering
Suc6 verzekerd voor leuke ontspannende dag(jes).
Zeker limburg is aan te bevelen
Alle routes duidelijk omschreven en goede wegbewijzering
Suc6 verzekerd voor leuke ontspannende dag(jes).
Zeker limburg is aan te bevelen
-
shearwater
- In memoriam †
-
WimZ
- Geregistreerd lid
-
staggie
- Geregistreerd lid
De verschillende ANWBroutes in Zeeland zijn ook mooi. Vergeet dan ook Zeeuws Vlaanderen niet, de Rynaertroute is ook leuk en is gedeeltelijk in NL en België. De Belgische Scheldelandroute is ook leuk om te rijden. De Belgische Ardennen en de Duitse Eifel zijn ook schitterend. Er bestaan ook boeken met motorroutes en deze routes zijn ook interessant voor cabriorijders. Als je echt wilt genieten ga dan ook eens met je cabrio naar de Alpen en de Provence, is echt prachtig om daar te rijden.
-
AvH
- Geregistreerd lid
Idd, als je dat eenmaal geproefd hebt (frankrijk)staggie schreef:De verschillende ANWBroutes in Zeeland zijn ook mooi. Vergeet dan ook Zeeuws Vlaanderen niet, de Rynaertroute is ook leuk en is gedeeltelijk in NL en België. De Belgische Scheldelandroute is ook leuk om te rijden. De Belgische Ardennen en de Duitse Eifel zijn ook schitterend. Er bestaan ook boeken met motorroutes en deze routes zijn ook interessant voor cabriorijders. Als je echt wilt genieten ga dan ook eens met je cabrio naar de Alpen en de Provence, is echt prachtig om daar te rijden.
wil je niet anders meer
-
TurboGat
- Geregistreerd lid
Ik weet niet of je een Tomtom of Garmin hebt, maar ik rij wel eens een route (die je zo van internet kan plukken) met mijn Tomtom en dat gaat zeer goed. Het leuke is dat je lekker om je heen kan kijken en Miena verteld waar je heen moet.
Voor de liefhebbers, kijk maar eens op deze site: http://www.gpstracks.nl/
Gr Ronald
Gr Ronald
-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
Ronald en Mariska
- Geregistreerd lid
Dat ziet er leuk uit zeg! Wij zijn nog aan het kijken naar een navigatiesysteem, maar dit is wel een leuk voordeel van Tomtom.TurboGat schreef:Ik weet niet of je een Tomtom of Garmin hebt, maar ik rij wel eens een route (die je zo van internet kan plukken) met mijn Tomtom en dat gaat zeer goed. Het leuke is dat je lekker om je heen kan kijken en Miena verteld waar je heen moet.
Gr Ronald
-
Svvvenska
- Geregistreerd lid
-
Lennart.
- Geregistreerd lid