Waar waren ze die open Saab's vandaag???

Voor alle Saab cabrio rijders
DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » vr 09 mei, 2008 7:46

koud, maar wel open vanmorgen 8)

WimZ
Geregistreerd lid

Bericht door WimZ » vr 09 mei, 2008 13:34

De hele week de kap al niet dicht gehad. Ik gooi thuis zo'n stofhoes over de auto, omdat ik een hekel heb aan het de- en monteren van de afdekkappen...

Rutger
Geregistreerd lid

Bericht door Rutger » vr 09 mei, 2008 14:44

WimZ schreef:De hele week de kap al niet dicht gehad. Ik gooi thuis zo'n stofhoes over de auto, omdat ik een hekel heb aan het de- en monteren van de afdekkappen...
Wees blij dat je die kappen hebt :lol:

WimZ
Geregistreerd lid

Bericht door WimZ » vr 09 mei, 2008 15:01

Daarom gebruik ik ze ook. Ze staan hartstikke mooi, beschermen het voorste deel van het hemeltje tegen de zon en geven ook nog eens een betere luchtstroom, zodat het minder wappert op de snelweg dan zonder de kappen.

cobra427
Geregistreerd lid

Bericht door cobra427 » vr 09 mei, 2008 21:40

Voor de mensen die niet begrijpen dat je ook wel eens met dichte kap rijdt met mooi weer: Ik rij mijn CC zakelijk en maak dus veel km's. Door dat mooie weer ben ik finaal verbrand en krijg wel een heel erg aso zonnebank kop. Laatste 2 dagen lekker de kap dicht en airco aan. Het is niet anders met dat aanhoudende mooie weer. :shock:

jelleiden
Geregistreerd lid

Tulpenrallye Finish

Bericht door jelleiden » zo 11 mei, 2008 11:23

Gistermiddag wel degelijk veel caabs gespot. Lekker naar Noordwijk gereden om daar de deelnemers van de Tulpenrallye te zien finishen bij huis ter Duin.
Er reed trouwens maar 1 saab mee: een saab 99 met erg mooie striping! Wie rijdt volgend jaar mee? :D

[url http://www.tulpenrallye.nl/deelnemers/? ... y=&x=0&y=0 /url]

Eddy237
Geregistreerd lid

Bericht door Eddy237 » zo 11 mei, 2008 11:27

Vanmorgen weer lekker topless van Belgie naar Nederland gereden via Reusel, Hilvarenbeek en zo via de A58 richting Breda, zoals iedere zondagochtend trouwens...........helaas weing Saabs gezien en helemaal geen cabrio, jammer!!!

Zonnig dag, Eddy237!!!!!!!

werli
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door werli » zo 11 mei, 2008 12:41

Eddy237 schreef:Vanmorgen weer lekker topless van Belgie naar Nederland gereden via Reusel, Hilvarenbeek en zo via de A58 richting Breda, zoals iedere zondagochtend trouwens...........helaas weing Saabs gezien en helemaal geen cabrio, jammer!!!

Zonnig dag, Eddy237!!!!!!!
en niet langs gekomen , dan heb je dit gemist :drinker:
mvg werner

Eddy237
Geregistreerd lid

Bericht door Eddy237 » ma 12 mei, 2008 6:42

Hoi Werner,

Komt goed, heb nu alleen even weinig tijd.

Neem wat lekkers mee voor bij de koffie......of bier???

Gr.Arnold

Aerofiel
Geregistreerd lid

Kanarie gele classic 900 aero cabrio

Bericht door Aerofiel » wo 21 mei, 2008 22:21

Stap ik gisteren voor mijn huisdeur ( haagse markt ) uit mijn antraciet zwarte aero 900S cabrio , natuurlijk lekker met open dak van mijn werk naar huis gereden zoals altijd als de zon maar even schijnt, stap uit en sta nog even na te gloeien, keuvel wat met mijn turkse buurman, die gaat met zijn opel zafira en zijn gezin ( 6 mensen ) over een uur afrijden naar Ankara, doet ie 48 uur over, hij komt even gedag zeggen en ook dat ie vroeger ook altijd saab heeft gereden, komt er zomaar, zomaar ........ een kanariegele 900 aero classic cabrio met de kap naar beneden langzaam de straat doorrijden, dan valt je b.... eh mond open, en die van mijn buurman ook , heb ik overigens ook nog steeds als ik in mijn eigen karretje stap hoor, maar bij deze gele rakker zat ook nog eens een dame met een sjaaltje achter het stuur, met een lichte glimlach zoefde deze mooie combinatie voorbij ..........
Wat kan het leven toch mooi zijn !

luk
Geregistreerd lid

Bericht door luk » wo 21 mei, 2008 22:23

:lol: :lol: :lol:

Plaats reactie