Waar waren ze die open Saab's vandaag???
-
WimZ
- Geregistreerd lid
-
Rutger
- Geregistreerd lid
-
WimZ
- Geregistreerd lid
-
cobra427
- Geregistreerd lid
Voor de mensen die niet begrijpen dat je ook wel eens met dichte kap rijdt met mooi weer: Ik rij mijn CC zakelijk en maak dus veel km's. Door dat mooie weer ben ik finaal verbrand en krijg wel een heel erg aso zonnebank kop. Laatste 2 dagen lekker de kap dicht en airco aan. Het is niet anders met dat aanhoudende mooie weer. 
-
jelleiden
- Geregistreerd lid
Tulpenrallye Finish
Gistermiddag wel degelijk veel caabs gespot. Lekker naar Noordwijk gereden om daar de deelnemers van de Tulpenrallye te zien finishen bij huis ter Duin.
Er reed trouwens maar 1 saab mee: een saab 99 met erg mooie striping! Wie rijdt volgend jaar mee?
[url http://www.tulpenrallye.nl/deelnemers/? ... y=&x=0&y=0 /url]
Er reed trouwens maar 1 saab mee: een saab 99 met erg mooie striping! Wie rijdt volgend jaar mee?
[url http://www.tulpenrallye.nl/deelnemers/? ... y=&x=0&y=0 /url]
-
Eddy237
- Geregistreerd lid
-
werli
- Donateur (2x)

en niet langs gekomen , dan heb je dit gemistEddy237 schreef:Vanmorgen weer lekker topless van Belgie naar Nederland gereden via Reusel, Hilvarenbeek en zo via de A58 richting Breda, zoals iedere zondagochtend trouwens...........helaas weing Saabs gezien en helemaal geen cabrio, jammer!!!
Zonnig dag, Eddy237!!!!!!!
mvg werner
-
Eddy237
- Geregistreerd lid
-
Aerofiel
- Geregistreerd lid
Kanarie gele classic 900 aero cabrio
Stap ik gisteren voor mijn huisdeur ( haagse markt ) uit mijn antraciet zwarte aero 900S cabrio , natuurlijk lekker met open dak van mijn werk naar huis gereden zoals altijd als de zon maar even schijnt, stap uit en sta nog even na te gloeien, keuvel wat met mijn turkse buurman, die gaat met zijn opel zafira en zijn gezin ( 6 mensen ) over een uur afrijden naar Ankara, doet ie 48 uur over, hij komt even gedag zeggen en ook dat ie vroeger ook altijd saab heeft gereden, komt er zomaar, zomaar ........ een kanariegele 900 aero classic cabrio met de kap naar beneden langzaam de straat doorrijden, dan valt je b.... eh mond open, en die van mijn buurman ook , heb ik overigens ook nog steeds als ik in mijn eigen karretje stap hoor, maar bij deze gele rakker zat ook nog eens een dame met een sjaaltje achter het stuur, met een lichte glimlach zoefde deze mooie combinatie voorbij ..........
Wat kan het leven toch mooi zijn !
Wat kan het leven toch mooi zijn !