Onderwerp gesloten
-
erwin mertens
- Geregistreerd lid
Re: bumpers van 900 cabrio omzetten naar 9-3?
Kijk is in m'n foto-album,de achterbumper is van een 9-3.
-
9000 freak
- Geregistreerd lid
dat oogt al gelijk wat mooier/sportiever.
Hoeveel kostte zown 9-3 bumper ongeveer bij jou?
Hoeveel kostte zown 9-3 bumper ongeveer bij jou?
-
erwin mertens
- Geregistreerd lid
120€,nieuw in grondverf.
-
9000 freak
- Geregistreerd lid
klinkt niet slecht, is het overwegen waard!!
Heb ook eens iets gehoord dat je de kofferbak kan overzetten van een 9-3 naar een 900ng, klopt dat?
Heb ook eens iets gehoord dat je de kofferbak kan overzetten van een 9-3 naar een 900ng, klopt dat?
-
900plus
- Donateur (4x)

zo makkelijk is het dus
je saab ziet er een stuk beter uit!! ga zelf ook maar eens een voor en achter bumper kopen..
bedankt voor je reactie!
bedankt voor je reactie!
-
erwin mertens
- Geregistreerd lid
Lijkt me nogal een nutteloos en groot project.Heb ook eens iets gehoord dat je de kofferbak kan overzetten van een 9-3 naar een 900ng, klopt dat?
-
robertw
ik denk
dat de kofferklep de bedoeling is..
/rw
/rw
-
MXL
- Geregistreerd lid
Voor het omzetten van de kofferklep moet je remco raadplegen, hij heeft dit gedaan (laten doen) met zijn 900. De aansluitingen van een 900 en een 9-3 zijn compleet anders, het is niet zomaar even een klep omzetten.
De bumpers daarentegen zijn wel makkelijk om te zetten. Als je het goed doet, moet je naast de bumpers ook het bumperfoam hebben en voor de voorzijde de kunstofwielkuipen. Uiteraard heb je ook nieuwe mistlampen nodig.
De bumpers daarentegen zijn wel makkelijk om te zetten. Als je het goed doet, moet je naast de bumpers ook het bumperfoam hebben en voor de voorzijde de kunstofwielkuipen. Uiteraard heb je ook nieuwe mistlampen nodig.
-
9000 freak
- Geregistreerd lid
ahaa..dus de achterklep laat ik maar even achterwege.
-
erwin mertens
- Geregistreerd lid
Heb jij dan een 900 gekocht?ahaa..dus de achterklep laat ik maar even achterwege.
-
9000 freak
- Geregistreerd lid
neej ..maar zoals je in me profiel kunt zien me ouders wel, en aangezien de bumper ervan nogal beschadigd is, en een 9-3 bumper sowieso mooier is, is dat ook een optie
heb ik nou naar jou maatstaven beantwoord, of ga je nou een ander punt om kritiek op te geven bedenken?
heb ik nou naar jou maatstaven beantwoord, of ga je nou een ander punt om kritiek op te geven bedenken?
-
900plus
- Donateur (4x)

Bumpers zitten eronder!!!!!!! Thx Remco!!