Eindelijk.....hij komt NIET

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
MennoB
Geregistreerd lid

Eindelijk.....hij komt NIET

Bericht door MennoB » do 24 jul, 2008 22:39

Lang leve Marktplaats. Je maakt een afspraak met iemand om het rond te maken en dan krijg je een e-mail dat ze hem aan een ander hebben verkocht.....jammer.....maar ja thats life

Dus als er mnsen zijn die een leuke saab 900 cabrio hbben staan en er vanaf willen....laat het me weten :)

sander69
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Eindelijk.....hij komt NIET

Bericht door sander69 » vr 25 jul, 2008 10:55

MennoB schreef:Lang leve Marktplaats. Je maakt een afspraak met iemand om het rond te maken en dan krijg je een e-mail dat ze hem aan een ander hebben verkocht.....jammer.....maar ja thats life

Dus als er mnsen zijn die een leuke saab 900 cabrio hbben staan en er vanaf willen....laat het me weten :)
Ja dat is zuur....

er staan er genoeg te koop ( op marktplaats ), maarja

keescabrio
Geregistreerd lid

Bericht door keescabrio » vr 25 jul, 2008 12:18

S@@bman
Geregistreerd lid

Re: Eindelijk.....hij komt NIET

Bericht door S@@bman » vr 25 jul, 2008 12:22

MennoB schreef:Lang leve Marktplaats. Je maakt een afspraak met iemand om het rond te maken en dan krijg je een e-mail dat ze hem aan een ander hebben verkocht.....jammer.....maar ja thats life

Dan mag je nog blij zijn dat je een e-mail ontvangt hierover.

Ik had ooit eens toegezegd voor een aankoop (had het hoogste bod gedaan) en 's anderendaags kreeg ik een mail van de verkoper waarin stond dat iemand meer geboden had en hij het dan maar aan die persoon verkocht had :? .

Zonder mij te vragen of ik nog meer wilde geven (wat ik zeker nog had overwogen).
Waarschijnlijk was de aanblik van cash geld iets te verleidelijk.

Plaats reactie