Update: gevonden Saab 900 cabrio (ritje naar Italie!)

Voor alle Saab cabrio rijders
inactief
Geregistreerd lid

Bericht door inactief » zo 07 sep, 2008 21:34

nielsvhal schreef: Als alles goed is heeft hij aan het einde van deze week een gele plaat en zal ik eens een fotootje hier plaatsen. @tenfour: goed plan om dan eens een Tilburgs saab treffen te organiseren? :wink:
Om in de termen van DaVinz te praten...

Kuch...

(Met pijn in m'n hart moet ik toegeven dat ik toch geannexeerd ben, Tilburg :? )

gr Gijs

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » zo 07 sep, 2008 21:37

nielsvhal schreef:De rdw keuring heeft ie al gehad, alleen heb ik nog even gewacht met het op kenteken zetten. Ik heb hem namelijk meegenomen op vakantie door Frankrijk.
Euh, even voor mijn begrip... op welk kenteken ben je door Frankrijk gecrossed?

nielsvhal
Geregistreerd lid

Bericht door nielsvhal » zo 07 sep, 2008 21:41

op het oorspronkelijke italiaanse kenteken.. En dat ging prima :wink: . Alle (verzekerings)papieren had ik bij me! Waren twee mooie weken, met geen bekeuringen (hoop ik) :wink: ..

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » zo 07 sep, 2008 21:49

Hoe kun je nou een auto op Italiaans kenteken op je eigen naam verzekeren?

nielsvhal
Geregistreerd lid

Bericht door nielsvhal » zo 07 sep, 2008 21:51

Is ook niet gebeurd: de auto was all risk verzekerd op naam van de vorige eigenaar (ongeacht bestuurder)... en toevallig en gelukkig was ik dat die twee weken! Capisce?

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » zo 07 sep, 2008 21:55

Ik snap het... vind het nogal een risico, maar gelukkig is alles goed gegaan.

nielsvhal
Geregistreerd lid

Bericht door nielsvhal » zo 07 sep, 2008 22:00

ach. auto (en inzittenden) waren goed verzekerd. Geef toe, is natuurlijk niet helemaal ideaal. Toch leuke gezichten onderweg van al die Fransen: een blonde 'italiaan' op de franse Route National.. :wink:

Plaats reactie