Hallo,
Op internet kom ik www.cabriodirect.nl tegen. Als ik hier de premie bereken voor een saab 900 2l cabrio uit 1997 kom ik op een maandelijks bedrag uit van 55,96 Euro
Dit is all risk, incl. inzittende verzekering voor 4 personen, rechtsbijstand, no claim bescherming en meer dan 20.000 km per jaar.
De kap is hiermee volledig gedekt en ze beweren geen eigen risico te hebben. Behalve voor een nieuwe voorruit 65 euro.
Mij lijken de voorwaarden prima en het maandelijkse bedrag erg scherp.
Heeft er iemand ervaring met deze club?
Alvast bedankt weer, Menno
Iemand ervaring metCabrio Direktverzekering
-
900
- Geregistreerd lid
-
MennoB
- Geregistreerd lid
Verzekering
Hoi,
Ik heb hem afgesloten bij centraal beheer. Mede op aanraden van onze verzekerings adviseur die hem overigens zelf niet voor me kon afsluiten. CB heeft op de een of andere manier een collectieve korting via het bedrijf waar ik werk en dat scheelde al iets van 37% Verder verzekeren ze de kap helemaal mee en heb ik ook nog een no claim beschermer. Ik heb de saab nu verzekerd voor iets van 600 euro per jaar all risk.
Ik heb hem afgesloten bij centraal beheer. Mede op aanraden van onze verzekerings adviseur die hem overigens zelf niet voor me kon afsluiten. CB heeft op de een of andere manier een collectieve korting via het bedrijf waar ik werk en dat scheelde al iets van 37% Verder verzekeren ze de kap helemaal mee en heb ik ook nog een no claim beschermer. Ik heb de saab nu verzekerd voor iets van 600 euro per jaar all risk.