defecte motor cabrio achterklep
-
de knegt
- Geregistreerd lid
defecte motor cabrio achterklep
sinds kort is het motortje van mijn klep van de cabriokap saab 900 NG uit 1995 = nieuw model helaas kapot gegaan wie kan mij helpen aan een nieuw of gebruikt motortje incl het mechaniek wat er aanvast zit.
-
de knegt
- Geregistreerd lid
kapotte cabrioklep
ja hij ratelt als een wilde zelf als ik de klep wil helpen omhoog te gaan gaat dit niet meer.
-
de knegt
- Geregistreerd lid
kapotte cabrioklep
hebben zij ook gebruikte motortjes ik heb geinformeerd bij Elferink maar voor een nieuwe betaal je al gauw zo'n € 400,- vandaar een goede gebruikte van een schadeauto is ook prima.
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
Probeer het eens anders bij: www.autobedrijfvandongen.nl , in de plaats Zeeland in Noord Brabant, zeg maar
in de omgeving van OSS, waar al een aantal leden van het forum geholpen zijn met problemen op het gebied
van de Cabrioletkap-bediening van de SAAB 900 NG.
Veel succes!!
in de omgeving van OSS, waar al een aantal leden van het forum geholpen zijn met problemen op het gebied
van de Cabrioletkap-bediening van de SAAB 900 NG.
Veel succes!!
-
rene
- Geregistreerd lid
Probleem met deze motoren dat de bevestigingsplaat krom wordt.
Op deze plaat zit de motor gemonteerd waardoor de tandwielen van de motor en die van de kap niet meer recht tegenover elkaar zitten waardoor het ratelen ontstaat.
Meestal zet ik dit in de bankschroef en buig dit recht en zet er een spanband om en gaat het weer jaren goed.
René.
Op deze plaat zit de motor gemonteerd waardoor de tandwielen van de motor en die van de kap niet meer recht tegenover elkaar zitten waardoor het ratelen ontstaat.
Meestal zet ik dit in de bankschroef en buig dit recht en zet er een spanband om en gaat het weer jaren goed.
René.