nieuwe kap

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
mkriens
Geregistreerd lid

nieuwe kap

Bericht door mkriens » ma 29 sep, 2008 12:33

Ik moet de kap laten vervangen van mijn saab cabrio uit 1992. Ik zag onder andere de bedrijven Cabrio care en cabrio partner. Van Cabrio partner kom ik op de site geen vermeldingen tegen. Heeft iemand hier ervaringen mee?

Ewout
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door Ewout » ma 29 sep, 2008 12:37

Het enige wat ik je kan melden is dat Cabrio Care hier in Naarden zeer regelmatig classic Saabs 900 onderhanden neemt. Met het resultaat daarvan heb ik zelf geen ervaring...

laurensdejong
Geregistreerd lid

Bericht door laurensdejong » di 30 sep, 2008 21:41

Voor mijn Saab heb ik een Barchetta gehad. Hiervan het dak laten vervangen bij Cabrio Care! ik was zeer tevreden over de service en montage. Ze zijn misschien niet de goedkoopste maar leveren wel kwaliteit.

Kosten opgave ca. 1250 euro en dan dien je je achterruit over te laten zetten. Hoe weet ik dat...mijn achterruit was gebarsten....dus geinformeerd naar montage en eventuele nieuwe kap!

Vraag maar naar Marcel.

Groeten!

avarkevj
Geregistreerd lid

nieuwe kap

Bericht door avarkevj » di 30 sep, 2008 22:00

Ik kan je Hame in Rotterdam adviseren...ruime ervaring met de 900 en goed advies. Ik heb mijn kap destijds (helaas) bij een ander bedrijf laten vervangen. Hij heeft dit in 1 dag gedaan en dat was te merken....lekkage, slecht gemonteerd en beterft bevestigen niet aan de afspraken gehouden qua materiaal. Er is nogal wat kaf.....
sccs

Plaats reactie