Cabrio voor alledag?

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
kerstens
Geregistreerd lid

Cabrio voor alledag?

Bericht door kerstens » za 09 jul, 2005 20:15

Beste forumleden,

Mijn vrouw en ik zijn ernstig overstag aan het gaan voor een 900 cabrio.
Hartstikke gaaf zo'n laavlieger, maar als je geen garage of carport hebt is het dan wel een goede aankoop. Zijn er meer forumleden die hun cabrio gewoon langs de straat hebben staan? Hoe zit het dan met de slijtage/schimmel van de kap? Heb je last van vocht of een vochtig klimaal in de auto in de winter?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Het wordt dus een cabrio of een coupe 8)

Met vriendelijke groet en dank,

Kerstens

MISTY
Geregistreerd lid

Re: Cabrio voor alledag?

Bericht door MISTY » zo 10 jul, 2005 12:30

Heb weinig last met de kap.

Staat nu al bijna 4 jaar buiten maar nog geen problemen.

Er zijn onderhoudsproducten voor de softtop bij de dealer(cabrioperfect) werkt goed tegen groene aanslag.

Btw word het een classic???? 8)

groeten.....succes.

Quirijn
Geregistreerd lid

Bericht door Quirijn » ma 11 jul, 2005 14:05

Gewoon doen! Rij als sinds 2001 dagelijks cabrio en sinds april jl. SAAB (een 900, maar geen classic). Wat een verademing zo'n SAAB. Zeker na een VW Golf I en een PEUGEOT 306. Prima in het dagelijks gebruik. 't Is een meer dan een volwaardig auto, want 't dak kan d'r af....

Rij tijdelijk in een Classic en dat bevalt ook prima. Meest opmerkelijke verschil is de ruimte in de kofferbak. Deze is veel ruimer dan in mijn eigen auto. Wellicht een overweging.

Succes met jullie keuze!

Q.

bzoetmulder
Geregistreerd lid

Bericht door bzoetmulder » wo 27 jul, 2005 18:17

Zonder problemen staat die van mij nu al een aantal jaren buiten, sterker nog, hij staat momenteel ook nog te koop, dus mocht je interesse hebben, bzoetje@hotmail.com.

Ik krijg zelf een lease auto en wil dus graag de Saab verkopen.

Gr. Bart Zoetmulder

robertw

allerdaags

Bericht door robertw » wo 27 jul, 2005 20:25

bzoetmulder schreef:Zonder problemen staat die van mij nu al een aantal jaren buiten, sterker nog, hij staat momenteel ook nog te koop, dus mocht je interesse hebben, bzoetje@hotmail.com.

Bart Zoetmulder
getverdemme wat een mooie wagen... het wordt tijd dat ik mijn geld eens goed ga beleggen.

/rw

Plaats reactie