leren voorstoelen cabrio 1995

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
john van mulken
Geregistreerd lid

leren voorstoelen cabrio 1995

Bericht door john van mulken » ma 09 feb, 2009 1:54

Het leer van de voorstoelen van mijn net aangeschafte cabrio ( 900, 2.0i 1995), vertoont zeer veel barsten en zelfs een klein scheurtje in de 'wang'van de bestuurdersstoel. Is hier nog iets aan te doen ( de barstjes bedoel ik) of moet ik op zoek naar nieuwe stoelen? is de bekleding ook los te krijgen? de kleur is beige.
John van mulken :(

Nick
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Nick » ma 09 feb, 2009 10:40

er zijn bedrijven die zich richten op het herstel van lederen bekleding. Je zou eens een prijsopgaaf kunnen opvragen. Ook zijn er kits in de handel met lederverf in de kleur die saab levert. Kijk maar eens op de britse ebay. Ben benieuwd.

Tommy67
Geregistreerd lid

Bericht door Tommy67 » ma 23 feb, 2009 22:19

Hoi,

Ook ik ben op zoek naar een bedrijf die de voorstoelen van onze Cabrio eventueel kan herstellen!

Iemand een adres regio R'Dam?

Hoor het graag.

Gr Tom.

Coby01
Geregistreerd lid

Bericht door Coby01 » ma 23 feb, 2009 22:24

TCSE schreef:Ook zijn er kits in de handel met lederverf in de kleur die saab levert.
mijn ervaring hiermee is dat dat alleen werkt op zwart leer en jong leer, ik zou die in een auto uit '95 zeer afraden, de kans dat je "two tone" leer krijgt is erg groot...

wel tof als je het goed doet, two tone leer :lol:

Guido900T
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Guido900T » ma 23 feb, 2009 22:51

ik heb mijn stoelen opgeknapt met producten van "de leerlooier" uit Den Haag ( google) Best mooi geworden. Je neemt een stukje leer mee ( of een hoofdsteun ofzo) en ze mengen het op precies de juiste kleur.. scheurtjes en barsten zijn op te vullen met speciaal vulmateriaal.

succes!

eddracket
Geregistreerd lid

Bericht door eddracket » di 24 feb, 2009 13:10

Hey

Ik heb nog een volledige set liggen, enkel slijtage plek op de bestuurdersstoel, geen scheuren !! Bij interesse een pb'tje

Plaats reactie