leder bekleding

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
franzo
Geregistreerd lid

leder bekleding

Bericht door franzo » wo 08 apr, 2009 22:22

Hoi vraagje, hoe krijg ik mijn lederen bekleding weer mooi.
Deze heeft haar scheurtjes en wil de zwarte bekleding verven?
Wie heeft de TIP ?

Groet franzo, :wink:

Stef cabrio
Geregistreerd lid

Bericht door Stef cabrio » di 14 apr, 2009 2:03

Lederen zetels kan je perfekt insmeren met schoensmeer in dezelfde kleur als het leder, doe ik altijd.

WimZ
Geregistreerd lid

Bericht door WimZ » di 14 apr, 2009 10:51

Schoensmeer? Krijg je dan geen zwarte kont als je een beetje lichte kleren aan hebt?
Er zijn speciale producten voor onderhoud en renovatie van leren interieurs. Reinigen, vooral bij lichte kleuren nodig, kan heel goed met zadelzeep.

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » di 14 apr, 2009 10:54

Glycerinezeep en daarna behandelen met zadelvet. :wink:

op
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door op » di 14 apr, 2009 22:50

www.colourlock.nl

ALs je het te duur vindt heb ik nog driekwart fles buffalo grey voor je die over is na mijn interieurbehandeling

jbspeaker
Geregistreerd lid

leerbehandeling

Bericht door jbspeaker » vr 08 mei, 2009 21:07

Kijk eens op de site van de leerlooier http://www.lederonderhoudsproducten.lee ... /auto.html
Zij verkopen alle middelen die je nodig hebt om scheuren te vullen, leer te ontvetten en te kleuren. Gebruik nooit vet, hierdoor gaat het leer rafelen als karton. Per 5 jaar gebruik ik deze verf om mijn cabriostoelen te renoveren. Ze zien er dan weer als nieuw uit.
JB

roanmarada
Donateur
Donateur

leer

Bericht door roanmarada » wo 13 mei, 2009 11:42

indd zie bovenstaan antwoord , ik heb deze set gekocht en mijn stoelen behandeld en het was weer als nieuw, totale kosten geloof ik ruim 85 euro maar dan heb je genoeg om het totaal 3 keer te doen .

succes

Plaats reactie