Volgende week donderdag gaat onze Saab naar een poetsbedrijf in Breda. Ze gaan de lak helemaal polijsten en het dak helemaal reinigen. Alle plekjes en krasjes worden bijgewerkt en op zich vind ik ook nog wel tegen een redelijke prijs, 120 euro.
Volgende week vrijdag vertrekken we naar Doesburg waar we een trekkershut hebben gereserveerd op de camping.
Ik ben heel erg benieuwd naar de resultaten van deze poetsbeurt en hoop met een mooie glimmende welliswaar gele Saab cabrio naar de int. meeting te kunnen gaan.
Terwijl ik zit te typen vraag ik me af waar dit onderwerp over moet gaan, maar ik vraag me dus af wat de ervaringen zijn met dit soort poetsbedrijven en natuurlijk ben ik ook benieuwd wie er op de camping staat en een biertje komt drinken???
Poets beurt voor de Int. meeting
-
mark123
- Geregistreerd lid
Vaak zijn dit soort poetsbedrijven grotere bedrijven die meerdere auto's per dag doen. Jongens zoals coenwagner en ik zijn gerust een dag bezig met een auto en wij zijn echte 'detailers'. Vaak worden defecten gevuld met een speciale filler en corrigeren ze zo zwaar dat je hologrammen gaat zien. Maar het kan ook best een goed bedrijf zijn hoor! Ik ben benieuwd naar het resultaat!
-
eddracket
- Geregistreerd lid
-
tweemeter
- Donateur

-
Henk-Jan
- Donateur