Heeft even geduurd maar hij is er bijna....

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
90butstill
Geregistreerd lid

Heeft even geduurd maar hij is er bijna....

Bericht door 90butstill » zo 09 aug, 2009 20:45

Na een klein jaar zoeken, waaronder erg lang bezig geweest met de mooie 900 uit Oostenrijk met t fantastische opknapverhaal ( echt als voor een reeel bedrag een goede, geen perfecte maar wel gewoon nette en mooie 900 classic wilt, aanrader ! ) toch voor een 93 gegaan, ben te weinig technisch aangelegd om een 900 avontuur aan te gaan ( vond ik zelf..). Daarna nog een paar keer teveel treuzelen of pech gehad, maar afgelopen donderdag in Hamburg opgehaald.. en zelf terug gereden....mmmmm......

Afbeelding

donderdag as. nog even door de RDW en de DOUANE, dan weekje vakantie en voor mijn verjaardag begin september staat ie kant en klaar op de oprit, ( staat er nu al en ik betrap mij zelf erop de gordijnen open te laten...) LPT 154PK, nur schwarz en nog geen ton gelopen...van de eerste eigenaar...tijdens mijn vakantie nog even door de poetsfabriek en dan kan ik er tegenaan voor de komende 10 jaar.. Heb er nu al erg veel zin in... Hou jullie wel op de hoogte, Schotse Hooglanden en Stelvio staan op t verlanglijstje ( nu de vakantie dagen nog ff regelen)

Jeff Leiden
Geregistreerd lid

Bericht door Jeff Leiden » ma 10 aug, 2009 10:51

Gefeliciteerd met je prachtige CAAB
Super auto
heb het zelf ook gedaan

Veel succes ermee en laat eens horen hoe het was in engeland en de schotse hooglanden?

Nick
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Nick » ma 10 aug, 2009 11:17

jaa, de stelviopas! Ben ik ook net geweest ;-)

veel plezier met je Caab. Weer een gered uit de heimat :lol:

EDIT: als je naar de RDW/ douane gaat, ga dan vroeg. Het schouwen is zo gebeurd, het wachten op het moment dat je BPM mag betalen, duurt een eeuwigheid (bij mij duurde het 5 uur), omdat er maar één douane loket was.
Als je thuis bent kun je met je digid direct je kenteken opvragen via RDW diensten.

hier wat fotos;
46 bochten naar 2750 meter hoogte...
Afbeelding

Afbeelding

Jeff Leiden
Geregistreerd lid

Bericht door Jeff Leiden » ma 10 aug, 2009 11:45

Hoi TCSE,

Wat een super foto's , begint gelijk te kriebelen , daar wil ik ook wel heen!!
Op naar de dolemieten zou ik zo zeggen

Bedankt voor de tip!

Plaats reactie