Na een microswitch hebben laten vervangen bij de dealer heb ik nu een nieuwe uitdaging met mijn cabriodak. Van binnenuit is te zien dat er een soort boog doorgezakt is. De bogen aan de buitenkant van het dak zijn nog prima, dus het is een binnenboog (?). De boog hangt nu een beetje los in de binnenafwerking van het dak. Zo te voelen is ie gebroken...
Ik heb al in het Haynes boek gekeken om de binnenafwerking te verwijderen maar dat staat er niet in.
Weet iemand van jullie wat dit kan zijn en hoe ik de binnenafwerking van het dak los kan halen?
Hartelijk dank alvast.
Balder
Boog van kap hangt in binnenafwerking (kapot?)
-
Hansos
- Donateur (2x)

Beste Baldrick, is het de bevestiging van de binnenbekleding net achter de bestuurder? Had ik ook. Betreft waarschijnlijk de pvc buis. Aan de onderkan van de PVS buis is de hemelbeleding bevestigd en de bovenkants open. Deze buis klikt om het stalenframe heen. Het kan zijn dat deze te los is waardoor de pvc buis losschiet. Ik eb zelf aan weerszijden een gaatje geboord (dak open maakt het makkelijker) en vastgezet met een boutje, maar tie-wrap kan ook. Succes!
-
Baldrick
- Geregistreerd lid