cabrio kap opent en sluit niet meer!

Voor alle Saab cabrio rijders
royalqwerty
Geregistreerd lid

Bericht door royalqwerty » di 04 sep, 2007 21:33

Welja naar Zeeland! Weet je hoe VER dat is met het kapje niet helemaal dicht?? :)
Met mooi weer en een kap die werkt ga ik heus voor de lol vissen bij Renesse...

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » di 04 sep, 2007 21:44

royalqwerty schreef:Welja naar Zeeland! Weet je hoe VER dat is met het kapje niet helemaal dicht?? :)
Met mooi weer en een kap die werkt ga ik heus voor de lol vissen bij Renesse...
Met Zeeland wordt de plaats Zeeland in de provincie Noord-Brabant bedoeld en niet de provincie Zeeland. :P
Kijk maar op deze website. :wink:

royalqwerty
Geregistreerd lid

Bericht door royalqwerty » di 04 sep, 2007 21:48

:lol:Dat wist ik dus niet, maar dat is zeker zo ver! :lol:
Routenet even gechecked: 140km schoon aan de haak!
Doe ik normaal echt voor de lol, maar met die kap open was 30 minuten snelweg al vervelend en eng dat er meer kapot gaat.

royalqwerty
Geregistreerd lid

Bericht door royalqwerty » vr 21 sep, 2007 20:50

Goed, UPDATE:

Uiteindelijk is de auto via Daytona, waar ze er toch niet helemaal uit kwamen, terecht gekomen bij een saabdealer. De saabdealer kwam er ook niet goed uit, maar bedacht uiteindelijk dat de computer welke de kap aanstuurt defect zou zijn. Het kostenplaatje van de computer ligt rond de 1000 euro, dan moet er nog ingebouwd, ingeregeld en btw afgerekend worden.
Toch garage van Dongen in Zeeland maar even gebeld.
Stef aan de telefoon, ik ben zijn naam al meer tegengekomen op dit forum. Stef legt uit dat hij erg weinig meemaakt dat de computer echt kapot is, het lijkt hem verstandig om de 140 km te overbruggen en toch even langs te wippen.
Vandaag heengereden. Gezorgd dat ik om 8.00 uur vanmorgen op de stoep stond (wel vroeg op!). Om 5 over acht reed ik weg in een geleende 9-3 om even boodschappen te doen in 's Hertogenbosch en om iets voor 12 werd ik gebeld door Stef: "Je auto is klaar". Ik in mijn onschuld nog vragen of ie gemaakt was. Het antwoord was "ja", met een intonatie van "daar kwam je toch voor?".
Auto zo snel mogelijk weer opgehaald, koffie gekregen (inderdaad prima bakkie) en afgerekend: €77 (!!!) en met de kap open 140 km teruggecruised met een niet weg te branden glimlach op mijn gezicht!

Van Dongen did it again!!!

Helemaal super dus, een garage die verstand heeft van een 900NG Cabrio, volgens mij zijn die schaars.
In ieder geval: iedereen bedankt voor het meedenken en zijn er problemen: op naar Zeeland!
Overigens ben ik door garage Daytona ook heel netjes en correct geholpen, ze doen daar echt hun best de problemen op een goede manier het hoofd te bieden. wat mij betreft ook een aanrader dus.

rien900
Geregistreerd lid

Bericht door rien900 » vr 21 sep, 2007 23:32

Beetje rondzwerven geloof ik met dit Topic. Goed dat je m'n raad opgevolgd hebt:
Let wel, ik heb geen aandelen van de fa. van Dongen, maar vgs mij heb je dezelfde ervaring als ik: SUPER. :D :D :D :D :D

Daveke
Geregistreerd lid

Bericht door Daveke » za 13 feb, 2010 23:43

wat was dan eigenlijk het probleem ? Ik heb sinds gisteren een Saab 900 SE van 1998 en juist hetzelfde als jij voorhad ... :evil:

Heb al een afspraak voor donderdag met een saab dealer ...

Plaats reactie