Saab Cabrio Barcelona Challenge 2010

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
N2024
Geregistreerd lid

Saab Cabrio Barcelona Challenge 2010

Bericht door N2024 » za 27 feb, 2010 22:17

Vandaag kreeg ik een brief van Beherman / Saab NL over de Saab Cabrio Challenge. Nu is dit mijn eerste Caab, dus ik ben wat dat betreft niet zo op de hoogte, maar waar gaat dit over? Is het leuk en wat kost het?

Op het forum kwam ik (d.m.v. zoekfunctie) niets tegen over dit onderwerp, vandaar dat ik er een topic van gemaakt heb.

Er staat;

Geachte heer N2024

Een enerverende periode ligt achter ons maar we zijn uiteraard zeer verheugd dat, door de overname door Spyker, er weer zekerheid is over de toekomst van Saab,

Daarom organiseert Saab Nederland ook dit jaar, in samenwerking met Berkhof Car Events, een Saab Cabrio Challenge. Een uniek evenement waarbij gezelligheid en sportiviteit centraal staan. Dit jaar zal de Cabrio Challenge plaatsvinden van 16 tot en met 20 juni 2010. De bestemming houden we nog even geheim.

Enz. enz.

Psychotic
Geregistreerd lid

Bericht door Psychotic » za 27 feb, 2010 22:53

Hmm, strange dat ze je forumnaam noemen in de brief :roll:

In 2006 is die challenge geweest ivm 20 jarig bestaan Saab Cabrio, dit is wat ik zo snel even vond.

Knap prijzig trouwens;
http://www.saabdealers.nl/saabcabrio/cabrio_001.swf

N2024
Geregistreerd lid

Bericht door N2024 » za 27 feb, 2010 23:20

Psychotic schreef:Hmm, strange dat ze je forumnaam noemen in de brief :roll:

daarom stond `t ie ook cursief.

Maar ik snap `m al, 3 dagen met de caab op pad. Is leuk, maar zo lang kan/wil ik niet weg van de zaak en gezin (mijn zoontje is 6).

carlsson
Geregistreerd lid

Bericht door carlsson » zo 28 feb, 2010 4:33

Is een meerdaagse rondrit in een mooie omgeving ergens in Europa, heeft dus vrijwel niets met sportiviteit te maken maar genieten in de juiste ambiance. Ik heb de laatste prijzen niet bij de hand maar het is niet echt goedkoop, want ze gaan uiteraard dineren en overnachten op niveau :lol:
Er komt nog een prospectus met alle informatie, want die brief was een vooraankondiging.

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » za 20 mar, 2010 2:04

Saab Cabrio Barcelona Challenge, 17 t/m 20 mei 2010: http://www.saabcabriochallenge.com/nl/p ... e_2010.pdf

1711
Geregistreerd lid

Re: Saab Cabrio Barcelona Challenge 2010

Bericht door 1711 » do 29 apr, 2010 10:39

En ik heb geen cabrio en ik heb het geld niet, maar het lijkt me wel te gek om een keer te doen.

Plaats reactie