ze moeten teveel kentekens bezorgen
een cabrio gekocht!
-
Roger
- Geregistreerd lid
-
Sverige uppe!
- Geregistreerd lid
-
Roger
- Geregistreerd lid
-
Psychotic
- Geregistreerd lid
-
Sverige uppe!
- Geregistreerd lid
-
Onno van Noort
- Geregistreerd lid
-
*Annelies*
- Geregistreerd lid
-
Psychotic
- Geregistreerd lid
Heel mooi, de L gekregen, komt door de verandering in werkwijze. Nu wordt je kenteken pas bepaald nadat je de belasting hebt betaald volgens mij, 1,5 jaar geleden kreeg je nog gelijk het kenteken op dezelfde dag te horen (papieren een paar dagen later)Sverige uppe! schreef:LBJPsychotic schreef:En, wat is de lettercombinatie geworden, de ..KZ.-?
Morgen ga ik naar de RDW, wordt waarschijnlijk ..-LBR-. Kijken of ik de BPM gelijk kan afrekenen
Vandaag naar de RDW in N'gein geweest, wat een gedoe zeg. Zie hier een verslagje:
viewtopic.php?t=76136
-
Sverige uppe!
- Geregistreerd lid
Gisteren weer iets bijzonder meegemaakt.
Mijn lieve vadertje gevraagd of hij nummer plaatjes voor me ging halen.
Komt hij terug met 1 verkeerde..... ipv 99-L**-9 hadden ze er 99-L*-*9 van gemaakt. Die andere was gewoon goed. Moest ik vanochtend toch nog zelf terug
Vandaag lekker met de cabrio kunnen knallen! Woon-werk is goed voor 200 km. Maar wel kl*** weer dus kapje dicht. Vanochtend op de A12 richting Utrecht een stoere man in een Alfa Spider gespot die gewoon open reed!!! Btje raar verhaal
Morgen dus lekker voor een weekje naar France. Dus geen cabrio genieten maar kilometersvreten met die andere "midnight-bleu" die volgende week de 370.000K gaat passeren.
Komt hij terug met 1 verkeerde..... ipv 99-L**-9 hadden ze er 99-L*-*9 van gemaakt. Die andere was gewoon goed. Moest ik vanochtend toch nog zelf terug
Vandaag lekker met de cabrio kunnen knallen! Woon-werk is goed voor 200 km. Maar wel kl*** weer dus kapje dicht. Vanochtend op de A12 richting Utrecht een stoere man in een Alfa Spider gespot die gewoon open reed!!! Btje raar verhaal
Morgen dus lekker voor een weekje naar France. Dus geen cabrio genieten maar kilometersvreten met die andere "midnight-bleu" die volgende week de 370.000K gaat passeren.
-
Onno van Noort
- Geregistreerd lid
Als je over Eindhoven rijd, letten wij wel op je Caab,....staat die goed beschermt. Neem je onze diesel meeSverige uppe! schreef:Gisteren weer iets bijzonder meegemaakt.
Komt hij terug met 1 verkeerde..... ipv 99-L**-9 hadden ze er 99-L*-*9 van gemaakt. Die andere was gewoon goed. Moest ik vanochtend toch nog zelf terug![]()
Vandaag lekker met de cabrio kunnen knallen! Woon-werk is goed voor 200 km. Maar wel kl*** weer dus kapje dicht. Vanochtend op de A12 richting Utrecht een stoere man in een Alfa Spider gespot die gewoon open reed!!! Btje raar verhaal![]()
-
Sverige uppe!
- Geregistreerd lid
Re: een cabrio gekocht!
Update:
- talladega vellegies
- windscherrempie
- stage 1 tuningkie....joehoe!
het weekend belooft 't mooi weer te worden, dus poetsen, kappie open en fotootjes schieten
- talladega vellegies
- windscherrempie
- stage 1 tuningkie....joehoe!
het weekend belooft 't mooi weer te worden, dus poetsen, kappie open en fotootjes schieten
-
inactief
- Geregistreerd lid
En, hoe scheurt ie nu?!
En, waar blijven de foto's van die mooie bak!
Ik denk dat je een juiste keus hebt gemaakt, hij voelde goed onderhouden, liep smooth, prima bakkie!
En, waar blijven de foto's van die mooie bak!
Ik denk dat je een juiste keus hebt gemaakt, hij voelde goed onderhouden, liep smooth, prima bakkie!
-
Sverige uppe!
- Geregistreerd lid
Als een speer!G-ice schreef:En, hoe scheurt ie nu?!
Steeds als ik van plan ben plaatjes te schieten zit het weer steeds tegenG-ice schreef:En, waar blijven de foto's van die mooie bak!
Ik ben er dan ook helemaal happy mee!G-ice schreef:Ik denk dat je een juiste keus hebt gemaakt, hij voelde goed onderhouden, liep smooth, prima bakkie!
Met het windscherm erop scheelt wel een stuk! Werkt prima!