Ik ben net de trotse eigenaar geworden van een steel grey aero cabrio uit juni 2005. Alles erop en eraan en prima infotaiment plus en ik had al een duo simcard voor mijn smart phone (HTC), maar... niets gevonden in de kofferbak. Wel links in kofferbak het dvd-apparaat met navigatie dvd, maar ik zie nergens een kastje waar volgens het boekje de simcard in zou moeten kunnen.
Kan het dus zijn dat de infotainment plus standaard de voorbereiding kent, maar dat de eerste eigenaar er voor heeft gekozen om de sim inbouwunit niet te laten installeren of heb ik gewoon niet goed gekeken? ik zou menen dat het standaard is bij een aero mer infotaiment plus, maar ik kom er niet helemaal achter. lezend in het Duitse boekje ( auto is uit 2006, maar in 2006 naar NL gehaald).
Een kenner met een antwoord? En anders ideeen over de kosten van alsnog inbouw, want het systeem is voorbereid dus er zal wel ergens een kabel liggen.
In de tussentijd geniet ik enorm van de power onder de voet en de heerlijke stoelen. de 4e saab, maar nar hard sparen de eerste aero en ik voel me bevoorrecht.
grt
simcard aero cabrio
-
jansen
- Donateur (7x)

Re: simcard aero cabrio
Een kenner met een antwoord?
Als je die unit al hebt, dan zou ie moeten zitten in midden, van uit je kofferbak gezien, geheel tegen de onderste balk van je rugleuning van je achterbank daar zit een met klittenband een grijze afdekplaatje van ongeveer 10x25cm achter deze plaat moet je stuurunit liggen, is deze ruimte leeg dan heb je hem niet.
Als je die unit al hebt, dan zou ie moeten zitten in midden, van uit je kofferbak gezien, geheel tegen de onderste balk van je rugleuning van je achterbank daar zit een met klittenband een grijze afdekplaatje van ongeveer 10x25cm achter deze plaat moet je stuurunit liggen, is deze ruimte leeg dan heb je hem niet.
-
Jakobse
- Geregistreerd lid
Re: simcard aero cabrio
dank voor bericht, nog eens goed gekeken in midden en de unit zit er inderdaad. de langwerpige doos met gevarendriehoek was ertegenaan geplakt waardoor het vakje aan het zicht werd onttrokken.
vanavond eens aan de slag met de duo sim en zal de oplossing wel daar zijn.
grt
vanavond eens aan de slag met de duo sim en zal de oplossing wel daar zijn.
grt