Hoi,
Mijn Afdekplaat vd kap (Tonneau cover ???? ) gaat niet helemaal open. Hij moet iets geholpen, anders gaat de cabriokap blijft die hangen.
ook met kap sluiten heeft die moeite mee, het lijkt of die lam is .
Kan iemand mij vertellen waar ik de olie moet controleren? ( vd cabriokap )
Thanks
Problem met Tonneau cover ???????????
-
(R)ed
- Lid van verdienste
Re: Problem met Tonneau cover ???????????
Njonjonononono,
Wat is het bouwjaar en type van de betreffende cabrio?
Wellicht kunnen ze je dan wat beter van dienst zijn.
Gr,
(R)Ed
Wat is het bouwjaar en type van de betreffende cabrio?
Wellicht kunnen ze je dan wat beter van dienst zijn.
Gr,
(R)Ed
-
njonjo
- Geregistreerd lid
Sorry dat ik niet bij vermeld,het is een 9.3 cabrio 2.0t vanuit 2002
-
tecks
- Geregistreerd lid
Het hoeft niet per se oliedruk te zijn van de hydraulische systemen. Aan de onderzijde van de klep zitten twee lange pennen die de hele afdekplaat omhoog moeten bewegen.
Controleer dus even onder de afdekkap of je daar geen verbogen pennen ziet. Als de rest van je kap nog wel goed opent en sluit is er hydraulisch kennelijk niets mis.
Ik weet het niet meer precies, want ik heb al een tijdje geen cabrio meer. Die pennen waren bij mij ook ooit verbogen. Kan het dus ook niet meer voor je nakijken.
Advies totdat het gerepareerd is: lange paraplu meenemen, dan kun je tegelijkertijd de knop van de kapbediening ingedrukt houden en de afdekplaat een duwtje geven met je plu.
Controleer dus even onder de afdekkap of je daar geen verbogen pennen ziet. Als de rest van je kap nog wel goed opent en sluit is er hydraulisch kennelijk niets mis.
Ik weet het niet meer precies, want ik heb al een tijdje geen cabrio meer. Die pennen waren bij mij ook ooit verbogen. Kan het dus ook niet meer voor je nakijken.
Advies totdat het gerepareerd is: lange paraplu meenemen, dan kun je tegelijkertijd de knop van de kapbediening ingedrukt houden en de afdekplaat een duwtje geven met je plu.
-
njonjo
- Geregistreerd lid
Thanks