9.3 TS SE Cabriodak stopt halverwege bij openen
-
Swiss-cabrio
- Geregistreerd lid
9.3 TS SE Cabriodak stopt halverwege bij openen
Heb sinds een paar dagen het volgende probleem - bij openen van het dak stopt het halverwege - als ik het een handje help gaat het nog wel verder dicht. Heeft iemand ervaring met een zelfde probleem, wat kan de oorzaak zijn en de kosten van een reparatie? (model: 9.3 TS SE - 2000). (Er bevindt zich niets in de bagageruimte, de cabriozak is niet belemmerd)
-
jansen
- Donateur (7x)

Re: 9.3 TS SE Cabriodak stopt halverwege bij openen
bij openen van het dak stopt het halverwege , zou je tussenpositie schakelaar kunnen zijn.
als ik het een handje help gaat het nog wel verder dicht, deze klacht zou te weinig olie in het reservoir kunnen zijn.
Maar het blijft gokken zo van een afstand.
als ik het een handje help gaat het nog wel verder dicht, deze klacht zou te weinig olie in het reservoir kunnen zijn.
Maar het blijft gokken zo van een afstand.
-
jelleiden
- Geregistreerd lid
Oliepeil is makkelijk te controleren via de gaatjes achter de gevarendriehoek in de kofferbak. Even bijschijnen met een zaklamp.
-
rene
- Geregistreerd lid
Tussenpositieschakelaar.
René.
René.
-
jansen
- Donateur (7x)

bij openen van het dak stopt het halverwege , zou je tussenpositie schakelaar kunnen zijn.
Stond eral Rene.
Stond eral Rene.
-
rene
- Geregistreerd lid
Klopt jansen, maar ik mag toch ook wel zeggen wat ik er van vind ook al kom ik ook op de tussenpositieschakelaar uit?jansen schreef:bij openen van het dak stopt het halverwege , zou je tussenpositie schakelaar kunnen zijn.
Stond eral Rene.
René.