Waterlek kap classic cabrio
-
Ronnes
- Donateur (2x)

Waterlek kap classic cabrio
Bij hevige regen (ook als de auto stilstaat) vallen er waterdruppels ter hoogte van de binnenspiegel. Ik denk dat ik de oorzaak moet zoeken bij de afsluitrubber vooraan op de kap, deze is op sommige plaatsen opgekruld. Weet iemand hier hoe ik dit rubber terug in zijn plooi kan brengen?

-
carlsson
- Geregistreerd lid
Re: Waterlek kap classic cabrio
Kan je dat rubber niet gewoon vervangen, rubbers worden na enige jaren minder soepel en sluiten dan niet meer mooi aan. Die kruis-schroeven dat ziet ook niet uit, die kun je misschien in RVS uitvoering vinden 
-
karel koekjes
- Geregistreerd lid
Tien tegen een dat het lekt langs het voorraam. Kit heeft dan losgelaten bovenin. Gebeurt vaker bij de 900 classic cv.
Probeer eens het voorraamrubber buiten af te plakken met gaffa tape. Daarna de tuinslang er over.
Als ie dan nog lekt,dan is het de aanhechting van de kap zelf.
Het rubber op de foto lekt volgens mij alleen in de regen op de snelweg ivm luchtdruk.
Probeer eens het voorraamrubber buiten af te plakken met gaffa tape. Daarna de tuinslang er over.
Als ie dan nog lekt,dan is het de aanhechting van de kap zelf.
Het rubber op de foto lekt volgens mij alleen in de regen op de snelweg ivm luchtdruk.
-
Nostalgist
- Geregistreerd lid
Grote kans, inderdaad, dat de kit is losgelaten.
Daar kwam ik niet lang geleden achter, toen ik een nieuwe ruit liet plaatsen. Schijnt bij ouderdom vaker te gebeuren.
viewtopic.php?f=37&t=79310&start=0&hilit=autotaalglas" onclick="window.open(this.href);return false;
Daar kwam ik niet lang geleden achter, toen ik een nieuwe ruit liet plaatsen. Schijnt bij ouderdom vaker te gebeuren.
viewtopic.php?f=37&t=79310&start=0&hilit=autotaalglas" onclick="window.open(this.href);return false;