De S35's zijn ingebouwd. Het geluid is heel wat beter geworden.
De achterspeakers blijven natuurlijk wel een probleem; ze zijn amper te horen. Is daar nog een redelijk simpele verbetering voor ?
Boston Acoustics speakers
-
v/db
- Geregistreerd lid
Re: Boston Acoustics speakers
http://www.grootveld.nl" onclick="window.open(this.href);return false;, zij leveren ook Boston Acoustics
Iemand ervaring met de S45? Ik overweeg er vier, of in ieder geval 2 van in mijn 900 Classic te plaatsen. Ze passen prima achter de roosters en wil het liefst geen extra gaten moeten boren in de hoedenplank o.i.d.
Iemand ervaring met de S45? Ik overweeg er vier, of in ieder geval 2 van in mijn 900 Classic te plaatsen. Ze passen prima achter de roosters en wil het liefst geen extra gaten moeten boren in de hoedenplank o.i.d.
-
patje007
- Geregistreerd lid
versterker ?Jack_93C schreef:De S35's zijn ingebouwd. Het geluid is heel wat beter geworden.
De achterspeakers blijven natuurlijk wel een probleem; ze zijn amper te horen. Is daar nog een redelijk simpele verbetering voor ?
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Die achterspeakers in de zijpanelen van cabrio bij de achterbank zijn ook kleine eenvoudige speakers van Pioneer (made in China). Is ongeveer 9 cm rond, lijken veel op het model van de S35, inbouwdiepte identiek.