lekkende dak cillinders wie weet hoe op te lossen?
-
kafka77
- Geregistreerd lid
lekkende dak cillinders wie weet hoe op te lossen?
Beste allen, ik heb sinds drie weken een saab cabrio gekocht na drie classics te hebben gehad nu een 9-3, maar dak gaat vaak niet open en dicht de dealer vertelde me dat de cillinders lekken en vervangen moeten worden is er iemand hier die dat ook kan want die prijzen bij de dealer zijn niet echt normaal.
-
inactief
- Geregistreerd lid
Re: lekkende dak cillinders wie weet hoe op te lossen?
Hallo Kafka,
ik heb dit laatst voor 2 mensen opgelost door wat onderdelen te vervangen door vriendelijker geprijsde 2e hands exemplaren.
Kom eens langsgereden als je daar zin in hebt, dan kijken we samen welke cilinders écht lekken en dus vervangen moeten worden.
De droge cilinders laten we dan lekker zitten, die doen het nog perfect.
Cilinders aan de bijrijderskant zijn een "plakje cake" om te vervangen, die aan de bestuurderskant iets lastiger.
Wanneer je besluit langs te komen is het raadzaam van te voren je systeem af te laten vullen, dan kun je mits ik op dat moment de juiste cilinders voor je heb liggen tiptop naar huis.
Gr Gijs
Gem. Tilburg NB.
p.s. Stuur voor een adres / planning of meer informatie even een berichtje / emailtje.
ik heb dit laatst voor 2 mensen opgelost door wat onderdelen te vervangen door vriendelijker geprijsde 2e hands exemplaren.
Kom eens langsgereden als je daar zin in hebt, dan kijken we samen welke cilinders écht lekken en dus vervangen moeten worden.
De droge cilinders laten we dan lekker zitten, die doen het nog perfect.
Cilinders aan de bijrijderskant zijn een "plakje cake" om te vervangen, die aan de bestuurderskant iets lastiger.
Wanneer je besluit langs te komen is het raadzaam van te voren je systeem af te laten vullen, dan kun je mits ik op dat moment de juiste cilinders voor je heb liggen tiptop naar huis.
Gr Gijs
Gem. Tilburg NB.
p.s. Stuur voor een adres / planning of meer informatie even een berichtje / emailtje.