alarm systeem

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
luc26
Geregistreerd lid

alarm systeem

Bericht door luc26 » vr 27 aug, 2010 11:45

Goedemorgen allemaal,

dit is mijn eerste nioeuwe dag hier en weet nog niet goed hoe het alemaal werkt maar ik neem aan dat dat vanzelf komt, een mooie webzite met veel informatie daar ben ik erg blij mee heb namelijk niet zo veel verstand van een saab

Sinds vorige week zaterdag om 16:00 uur de trotse bezitter van een prachtige saab 93 cabrio 2,0 l i uit 1991 werkelijk waar een pracht auto goed in de lak kap is geweldig alleen hier en daar waar aan te zien is dat de auto 11 jaar oud is. (de fotos moeten nog komen maar weet nog niet goed hoe dat moet)

Nu heb ik eigenlijk een vraag ik nam de auto vorige week zaterdag mee ik kom thuis alles uitgeprobeerd DOET DE TOETER HET NIET!!!!! (is toch een apkpunt heb hem deze week terug gebracht omdat de toeter het niet doet en een aantal andere dingen die niet goed waren) en mijn alarm doet het ook niet maar nu is mijn vraag zit er eigenlijk wel een alarm op mijn auto volgens deze gene waar ik hem heb gekoct zit er geen alarm op alleen een startonderbreker ik hoop dat jullie me kunnne verlossen van deze vraag.

met vriendelijk groet,

Luc

Wierckx
Geregistreerd lid

Re: alarm systeem

Bericht door Wierckx » vr 27 aug, 2010 14:50

Heb zelf SAAB cabrio 9.3 uit 1999. 2 liter SE Met later ingezet alarm, dus af fabriek geen alarm lijkt.

groet Frits Wierckx

luc26
Geregistreerd lid

Bericht door luc26 » vr 27 aug, 2010 15:20

dat is wel raar vind ik bij zon auto en dan zeker een cabrio waar kan ik dat precies doen zon alarm inzetten en wat kost dat ?

gr luc

Wierckx
Geregistreerd lid

Bericht door Wierckx » vr 27 aug, 2010 16:35

Mijn alarm komt van Gemini (kijk maar eens op GOOGLE gemini car alarm). Maar zat er al in toen ik de auto kocht.

groet Frits Wierckx

luc26
Geregistreerd lid

Bericht door luc26 » vr 27 aug, 2010 19:52

harstikke bedankt voor je hulp euuhh misschien kan je me ook uitleggen hoe ik hier foto's kan plaatsen?

groet luc

Plaats reactie