bagage rek op kofferbak

Voor alle Saab cabrio rijders
Switch
Geregistreerd lid

Re: bagage rek op kofferbak

Bericht door Switch » wo 25 jun, 2014 17:30

Wat is zwaar, meestal is de kogeldruk max zo'n 75kg... Daar is niet echt zwaar lijkt mij? Ik zou voor die bagagebak gaan.
Thieuke schreef:Ik vind dat boeiend. Bij mijn keuze voor de vouwwagen speelt hoe het eruit ziet ook een rol bij mijn keuze.

Maar het weegt voor mij zwaarder dat ik een unheimisch gevoel krijg bij zware spullen op je trekhaak, zoals fietsendragers en koffers.

Thieuke
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Thieuke » wo 25 jun, 2014 18:27

met het weegt voor mij zwaar bedoel ik dat natuurlijk figuurlijk. Ik vind die dingen op je trekhaak er altijd zo onstabiel uitzien. Het is net of je een dienblad vol met glazen aan de rand gaat vasthouden, dat doe je niet, want dat voelt niet goed.

Switch
Geregistreerd lid

Bericht door Switch » wo 25 jun, 2014 21:36

Je schrijft anders ook "zware spullen op je trekhaak"? Daar reageerde ik op :wink:

Thieuke
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Thieuke » wo 25 jun, 2014 21:44

Switch schreef:Je schrijft anders ook "zware spullen op je trekhaak"? Daar reageerde ik op :wink:
Ha ja, je hebt gelijk, maar dat bedoelde ik ook relatief. Krijg er gewoon altijd een tsja, hoe noem je dat... Unheimisch (istie weer). Tuurlijk is het allemaal getest en zal heus goed gaan, maar ja.....

verstuurd met mijn Xperia Z2 met Tapatalk

johnb52
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door johnb52 » wo 25 jun, 2014 21:59

Tijdje geleden was er nog een afgebroken.

Bij die van Saabpartners volgens mij, tijdens mille miglia?

Thieuke
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Thieuke » wo 25 jun, 2014 22:08

2 jaar terug op de A15. Achterligger kreeg vol fiets op de voorkant, heeft het niet overleeft. brrrrrrr

Switch
Geregistreerd lid

Bericht door Switch » wo 25 jun, 2014 22:32

Tja, zo kun je er wel van alles bijhalen. 2 jaar geleden gebeurd... Wat gebeurt er als er een hert oversteekt, of je krijgt een klapband band als je eens 2x100km/u rijdt? Er gebeuren meer ongelukken zonder inbreng van een fietsendrager dan met :wink:
Er stort ook wel eens een vliegtuig neer, niet meer vliegen dan? Sterker nog, dat je überhaupt nog auto rijdt!? :lol:
Maar alle gekheid op een stokje, maak het niet erger dan dat het is. Alles valt en staat ook met de deugdelijke montage door de eigenaar natuurlijk. Dat kun jij niet weten, dat is zo, maar dan kun je beter thuis blijven.

Thieuke
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Thieuke » wo 25 jun, 2014 22:45

Switch schreef:Tja, zo kun je er wel van alles bijhalen. 2 jaar geleden gebeurd... Wat gebeurt er als er een hert oversteekt, of je krijgt een klapband band als je eens 2x100km/u rijdt? Er gebeuren meer ongelukken zonder inbreng van een fietsendrager dan met :wink:
.
Er gebeuren ook meer ongelukken met nuchtere mensen dan met dronken mensen, moeten we dan allemaal maar drinken als we rijden? Tuurlijk niet, maar het draagt bij aan mijn ongelukkig gevoel over die dingen. Tuurlijk verwacht ik niet dat alle fietsendragers eraf vallen, maar toch, als het kan zou ik zonder zo'n ding rijden. Liever dan een aanhanger (en ja, daar gebeuren ook ongelukken mee, maar bij een aanhanger krijg ik gewoon minder dat gevoel.

Ach het is ook een gevoelskwestie, meer dan rationele kwestie

bjornami
Geregistreerd lid

Bericht door bjornami » zo 06 jul, 2014 15:56

Voor mensen met een trekhaak.

Afbeelding

Plaats reactie