Welke kleur zou jij kiezen?
-
robluijpers
- Geregistreerd lid
Re: Welke kleur zou jij kiezen?
Jammer dat er maar 1tje is
Als saab een door start gaat maken dan meteen deze weer in productie graag, en het liefst met V6 moter dank u
Gr rob
Als saab een door start gaat maken dan meteen deze weer in productie graag, en het liefst met V6 moter dank u
Gr rob
-
PMLotgering
- Donateur (3x)

Ik heb die kleur op mijn oude 93SS vector uit 2003. Idd een kleur die niet iedereen kan bekoren, maar ik vind hem geweldig! (Veel mensen weten niet of het nu groen of blauw is). Helaas heeft hij plaats moeten maken voor een donkerblauwe 93SS vector 2008. Hij staat nog wel even op de oprit, maar zodra een nieuw baasje is gevonden...K Plop schreef:Wij hebben enorm geluk gehad met het vinden van onze cabrio, in de advertentie stond blauw, op de foto's dacht ik al dat het glacier blue was maar aangezien die kleur best zeldzaam was ging ik uit van iets anders. Dat bleek niet zo, glacier blue, echt een fantastische kleur die heel mooi staat op de cabrio en je heel weinig ziet. Krijg er ook best veel opmerkingen over. Het is wel een typische love or hate kleur.
Ik ben zelf niet zo van de saaie kleuren,
Ik ga de kleur in m'n wagenpark wel missen. Zwart en donkerblauw maakt geen zonnige oprit
-
Niels83
- Donateur (3x)

Ik heb zelf zwart met een beige Hirsch interieur. Hoewel een beige interieur de top is, had ik voor een spannende kleur blauw gekozen. Ik heb een 9-3OG die in lightning blue geleverd was als Viggen, dat has ik de mooiste combinatie gevonden. Zodra ik de mogelijkheid heb, maak ik even een foto, heb die ook nog nodig voor mijn eigen topic 
-
levensnevel
- Donateur (3x)

-
Niels83
- Donateur (3x)

Ja die kleur. *zucht* wat een plaatje. Vind het heel mooi. Je begrijpt niet dat we in de EU daar nooit een beige interieur in geplaatst hebben toch? In de VS hadden ze dat wel voor de Viggen.
-
martinphili
- Geregistreerd lid
Scarabee met een beige interieur, daar droom ik van 
-
PK1970
- Geregistreerd lid
Gelukkig dat smaken verschillen want voor mij is er maar één kleur mogelijk als het om het interieur gaat; antraciet/zwart!
-
MichelSchreurs
- Donateur (2x)

Haha, nee, liever niet (wat een heerlijke auto!) maar overal valt over te praten!martinphili schreef:Wil je nu al van je 9 5 af?
-
K Plop
- Geregistreerd lid
Glacier blue kan erg wisselend overkomen afhankelijk van het weer, met felle zo'n is het lichtblauw, op een grauwe dag kan het erg grijzig zijn, past zich mooi aan.PMLotgering schreef:Ik heb die kleur op mijn oude 93SS vector uit 2003. Idd een kleur die niet iedereen kan bekoren, maar ik vind hem geweldig! (Veel mensen weten niet of het nu groen of blauw is). Helaas heeft hij plaats moeten maken voor een donkerblauwe 93SS vector 2008. Hij staat nog wel even op de oprit, maar zodra een nieuw baasje is gevonden...K Plop schreef:Wij hebben enorm geluk gehad met het vinden van onze cabrio, in de advertentie stond blauw, op de foto's dacht ik al dat het glacier blue was maar aangezien die kleur best zeldzaam was ging ik uit van iets anders. Dat bleek niet zo, glacier blue, echt een fantastische kleur die heel mooi staat op de cabrio en je heel weinig ziet. Krijg er ook best veel opmerkingen over. Het is wel een typische love or hate kleur.
Ik ben zelf niet zo van de saaie kleuren,
Ik ga de kleur in m'n wagenpark wel missen. Zwart en donkerblauw maakt geen zonnige oprit
Wat overigens ook een gave kleur is die echter nog nooi op een cabrio heb gezien is Dolphin Grey....
-
PMLotgering
- Donateur (3x)

[/quote]
Glacier blue kan erg wisselend overkomen afhankelijk van het weer, met felle zo'n is het lichtblauw, op een grauwe dag kan het erg grijzig zijn, past zich mooi aan.
Wat overigens ook een gave kleur is die echter nog nooi op een cabrio heb gezien is Dolphin Grey....[/quote]
Dit is m'n oude 93, is toch glacier blue?

Volgens mij heeft een forumlid die dolphin grey op een 93OG cabriolet zitten.

Glacier blue kan erg wisselend overkomen afhankelijk van het weer, met felle zo'n is het lichtblauw, op een grauwe dag kan het erg grijzig zijn, past zich mooi aan.
Wat overigens ook een gave kleur is die echter nog nooi op een cabrio heb gezien is Dolphin Grey....[/quote]
Dit is m'n oude 93, is toch glacier blue?

Volgens mij heeft een forumlid die dolphin grey op een 93OG cabriolet zitten.

-
shearwater
- In memoriam †
Kan ook niet op de cabrio van de nieuwe generatie, want die kleur werd niet geleverd. Wel voor de Sedan in 2003 en de oude 9-3 cabrio. Ik heb die kleur ook nooit op de gesloten 9-3 OG gezien.PMLotgering schreef:Wat overigens ook een gave kleur is die echter nog nooi op een cabrio heb gezien is Dolphin Grey....
-
Fokko1
- Donateur

My dream Saab...shearwater schreef:Nog eentje van Sky Blue