Saab 9-3 2005 - dak gaat niet open
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Re: Saab 9-3 2005 - dak gaat niet open
Dat betekent 'niet ter zake doende'.
-
Benaero
- Donateur (6x)

Ik denk niet ter zake dienende
Sorry, ik had niet gezien dat er al was gereageerd. Zag trouwens dat het zowel doende als dienende kan zijn. Maar deze nadere uitleg is ook 
-
WilNiks
- Geregistreerd lid
niet ter zake doende. variant op n.v.t. 
-
hpnonthuis
- Geregistreerd lid
Even de tech2 eraan kijken wat wr aan de hand is. Dan meten wat er precies gaande is, schakelaar of kabelbreuk oid. Bij de 9-3 og zittenner twee schakelaars aan, de ng heb ik nog niet gehad.
-
casaretti
- Donateur

Beste mede cabriorijder,Nujazzqs schreef: ↑vr 30 jul, 2021 20:35Ja problematisch,
Wij hadden het zelfde voor met onze “nieuwe”93
Blijkbaar lekken bij alle cabrio’s de dakcylinders vroeg of laat!
Wij zijn goed geholpen bij vakgarage Tema uit Middelburg.
We wilden niet dat de eerste de beste onverlaat er ging aan prutsen.
4 nieuwe hydraulische dakcylinders (je oude worden teruggenomen en je krijgt gereviseerde in de plaats, er is blijkbaar geen stock meer
en nieuwe elctromoter (gereviseerde gebruikte)
Voor een heel correcte prijs.
Werkt weer perfect
Ook het dak van onze 9-3 anniversary (2003) gaat sinds 20-08 niet meer open. Geen spullen in de koffer of de bak voor de kap. Ik hoorde linksachter wel een krakend geluid en de kap wil niet verder naar binnen.
Zou je mij willen vertellen wat de correcte prijs is? Ik zoek een goede reparateur en niet per se de laagste prijs.
-
DV 9-3
- Donateur

Mocht het niet inmiddels n. t. z. d. zijn; Cabrio Care in Naarden. Ligt 10 min. vanaf de ring A'dam en is 'n aanrader.eelcoh schreef: ↑ma 06 feb, 2017 21:42Of weet iemand een garage in de buurt van Amsterdam die het zou kunnen repareren?