Cabrio liet me staan in Twello / Posterenk......
-
Injectie
- Moderator
-
John
- Geregistreerd lid
-
hennevankampen
- Geregistreerd lid
Re: Cabrio liet me staan in Twello / Posterenk......
John schreef:Ik was met mijn dochter aan het toeren. Eerst viel de radio uit en vervolgens had ik geen vermogen meer boven 2500 rpm. En dat werd snel minder. Bij Posterenk / Twello (nog geen 2 km van huis) hield hij ermee op en ik kreeg hem niet meer aan: boordspanning < 8 V.
Een man met een Mazda heeft me geholpen het ding aan de kant te duwen (hij wilde ook wel slepen, maar ik was toch al bijna thuis dus niet nodig).
En jawel hoor: enige minuten erna een 9000 Aero (zwart; iemand van hier?) die stopte met de vraag of ik hulp nodig had. Ik dacht trouwens eerst dat het mijn vriendin was (zelfde kleur + zelfde velgen)......
De accu staat nu aan de lader. Morgen eens kijken of die wel bijgeladen wordt (ik heb nml geen lampje gezien dat die niet bijlaadt maar meten is beter dan hierop vertrouwen)
En dat terwijl de 9-5 mij vorige week ook liet staan....stuurbekrachtigingleiding defect.
HA!
Das grappig dat was ik die stopte. Blij te horen dat het weer goed gaat.
Ik werk in Twello, niet voor lang meer trouwens.
Desmond heeft me al eens geholpen met mijn TCS probleem. Heeft hem nog gebak opgeleverd ook trouwens!
Nou en ik heb nu dus weer dat TCS probleem.(dit keer zonder dat iets verkeerd is aangesloten) 5 flashes check engine.
Iemand nog een tip?
Alles is al een keer vervangen nu.