Spoiler Saab 9-3 2008+
-
Mrwhoopie
- Donateur (5x)

Re: Spoiler Saab 9-3 2008+
Lijntje volgt mooi de naad van het kofferdeksel 
-
J.vandermeulen
- Donateur

Heeft Mr. Orphy nog spoilers voor cabrio MY 2005?
-
Orphy
- Donateur (5x)

Beetje late reactie maar nee, die heb ik niet.
-
RonnieW
- Donateur (3x)

-
J.vandermeulen
- Donateur

Aha, is brown metallic toevallig zelfde kleur als espresso black? Zou te mooi zijn.
Zijn losse boutjes te krijgen?
Zijn losse boutjes te krijgen?
-
RonnieW
- Donateur (3x)

Zo te zien op de foto wel, wij hebben ook een espresso black cabrio. Boutjes zitten er bij toch volgens de advertentie?
-
RonnieW
- Donateur (3x)

Ik denk dat de gaatjes waar die in moet ook niet meer leverbaar zijn. Maar ze zijn allebei al verkocht zo te zien.
-
Mrwhoopie
- Donateur (5x)

RonnieW schreef: ↑zo 09 apr, 2023 21:12Ik denk dat de gaatjes waar die in moet ook niet meer leverbaar zijn...
-
J.vandermeulen
- Donateur

Dat klinkt wel verontrustend. Nog even en lucht in de banden is ook al niet meer leverbaar.RonnieW schreef: ↑zo 09 apr, 2023 21:12Ik denk dat de gaatjes waar die in moet ook niet meer leverbaar zijn. Maar ze zijn allebei al verkocht zo te zien.
Ronnie, nog bedankt voor de cursus bijdehand doen.
-
RonnieW
- Donateur (3x)

Ik dacht dat je een espresso black cabrio had omdat je enthousiast op die spoiler reageerde. Maar je zoekt boutjes voor de witte??? Heb je er nu een gekocht of niet?
-
J.vandermeulen
- Donateur

Not yet. De volgende keer dus direct in het autootje stappen om zo’n kreng op te halen. Ik zie dat Maurice nog van die dingen heeft?
-
Mrwhoopie
- Donateur (5x)

I like the RonnieW styleJ.vandermeulen schreef: ↑ma 10 apr, 2023 11:16Dat klinkt wel verontrustend. Nog even en lucht in de banden is ook al niet meer leverbaar.
Ronnie, nog bedankt voor de cursus bijdehand doen.![]()
Idd snel zijn voor die spoilers.