gelijk een gedwongen vakantie neem ik aan
Sleutel kwijt
-
ReinO
- Donateur (2x)

Re: Sleutel kwijt
werner is al onderweg: dat gaat goed komen!
-
Arjan9-3
- Donateur (10x)

We willen wel foto's in deze post Werner, dus gas op de plank en doorsturen die hap 
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Het kan toch ook met een tennisbal op het slot?RoelandV schreef: ↑di 10 aug, 2021 10:14... er zijn ook andere oplossingen te bedenken
-
tanisha
- Geregistreerd lid
Het slot is het probleem niet die sloop je er vrij gemakkelijk uit met een schroevendraaier.
De startonderbreker is het probleem als je de laatste geprogrammeerde sleutel kwijt bent kan je geen nieuwe meer in programmeren daarvoor heb je namelijk een sleutel nodig.
De startonderbreker is het probleem als je de laatste geprogrammeerde sleutel kwijt bent kan je geen nieuwe meer in programmeren daarvoor heb je namelijk een sleutel nodig.
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Heeft Werner het probleem inmiddels verholpen?ReinO schreef: ↑di 10 aug, 2021 13:11werner is al onderweg: dat gaat goed komen!
gelijk een gedwongen vakantie neem ik aan![]()
-
Arjan9-3
- Donateur (10x)

Uit aanzienlijk betrouwbare bron vernomen dat de vakantie weer gevierd kan worden in la France!! Nice WerliRoelandV schreef: ↑wo 11 aug, 2021 12:25Heeft Werner het probleem inmiddels verholpen?
-
Klaas52
- Geregistreerd lid
Werner verdient een Gouden medaille !! Bravo vanuit Calpe 

Nicolaas
-
bertaltena
- Geregistreerd lid
De dames zijn weer ‘en route’ met de Saab
Toch nog vakantie kunnen vieren, dankzij Werner. Fantastisch!!
Toch nog vakantie kunnen vieren, dankzij Werner. Fantastisch!!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
Dedec
- Geregistreerd lid
Hoi Bert,
top te zien dat de dames de cabriolet weer kunnen gebruiken! Ook goed om te weten dat de vroegere oh zo handige en fijne service van Saab Assistance weer actief is in Frankrijk
Mooi werk Werner!
Vrgr Dedec
top te zien dat de dames de cabriolet weer kunnen gebruiken! Ook goed om te weten dat de vroegere oh zo handige en fijne service van Saab Assistance weer actief is in Frankrijk
Vrgr Dedec