Bandenkeuze!

Voor alle Saab cabrio rijders
rauwers
Donateur (12x)
Donateur (12x)

Re: Bandenkeuze!

Bericht door rauwers » wo 24 aug, 2022 13:02

Hallo RoccoH,

Dank je wel voor de tip en klopt helemaal.
Ik heb die ook geadviseerd gekregen en de hele set is maar € 13 duurder, dus die XL wordt het!

Groetjes,
Frank.

gewoonikke
Geregistreerd lid

Bericht door gewoonikke » wo 24 aug, 2022 13:16

rauwers schreef:
wo 24 aug, 2022 13:02
Hallo RoccoH,

Dank je wel voor de tip en klopt helemaal.
Ik heb die ook geadviseerd gekregen en de hele set is maar € 13 duurder, dus die XL wordt het!

Groetjes,
Frank.
Hoekietoekiehatseflatsepatseratsebatsekiekdee dan maar om even in stijl van het topic te blijven :lol:

rauwers
Donateur (12x)
Donateur (12x)

Bericht door rauwers » wo 31 aug, 2022 18:32

Hallo Saabliefhebbers,

Inmiddels had ik de 4 Michelins Primacy 4+ 225/45R17 94W XL hier in Spanje besteld en ze
vandaag laten monteren!

Wat een verschil, wat een stille en comfortabele band en wat een (extra) genot om te rijden. Super ......
en achteraf bekeken (echte wijsheid komt vaak achteraf), had ik deze banden meteen moeten laten monteren
toen ik die Aero velgen kocht. Die gemonteerde hatsieflatsie banden (met nog zeker 5 mm profiel) achtergelaten
en daar is vast een Spanjaard nog blij mee te maken.

Leuke bijkomstigheid: Van Euromaster met pijn en moeite een offerte mogen ontvangen compleet € 625 voor 4 van deze banden.
Ook na een bezoekje aan hen, was de prijs niet bespreekbaar ...... op geen enkele manier! Voor € 575-590 had ik het daar laten doen!
Besteld op neumaticoslider.es voor € 400 en laten bezorgen bij de met hen samenwerkende garage hier in Dénia,
Moll die dealer is van o.a. Hyundai, Mazda, Fiat, Alfa etc. etc. en die heeft ze gemonteerd (geen beschadigde velg/velgen
aan overgehouden voor € 70. Nieuw lood en nieuwe ventielen all inclusive!
Nu alles veel dichterbij en dikke € 150 goedkoper en wat ga ik daar nu weer voor bestellen voor mijn Saab :roll: :P :D

Ik ga dit onderwerp nu sluiten en wil een ieder bedanken voor inbreng van zijn wijsheid, kennis en ervaring.

Met vriendelijke groet,
Frank.

Plaats reactie