das technisch gezien zelfs nog van voor de Turbonako schreef:verwekt
ik voel me wel vaak jonger dan ik eigenlijk ben
nelfrikandel schreef:Precies. Dus daar hadden we aan moeten denken voor we een derde kind in de planning namen... Eigen schuld, dan maar geen cabrio rijden...
Of zoals er vroeger bij die oude VVN borden van "Vaart minderen spaart kinderen"wel eens strond bijgeschreven: "Minder neuken spaart spreuken"
Jij niet alleen, hoor.dasdaas schreef:ik voel me wel vaak jonger dan ik eigenlijk ben
S@@bman schreef:nelfrikandel schreef:Precies. Dus daar hadden we aan moeten denken voor we een derde kind in de planning namen... Eigen schuld, dan maar geen cabrio rijden...
Of zoals er vroeger bij die oude VVN borden van "Vaart minderen spaart kinderen"wel eens strond bijgeschreven: "Minder neuken spaart spreuken"
Dat was ik. Ik heb in Amerongen speciaal voor onze kids een scherm laten maken waarbij het scherm over de hoodsteunen heen wordt getrokken en stevig vastzit achter de naar voren klapbare achterbank.Chearfull schreef:In dit kader een andere vraag:
Een collega van me vertelde me over kinderzitjes met "ingebouwd" windscherm dat meer om het kind heen zit. Speciaal voor cabriogebruik.
Het lijkt me wel wat maar ik heb geeen idee wie dat maakt. Iemand ervaring?

Maar t is niet aan te raden, past niet of nauwelijks (afhankelijk van de stoeltjes) en is in ieder geval verboden. Zoals al eens eerder in een topic hierover is gezegd: een klein persoontje is ook een persoon en elke persoon moet op een daarvoor bestemde zitplaats zitten.TuuT schreef:Met drie achterin kan wel met een beetje vliegwerk.
De middelste deelt gewoon mee met de gordel van links en van rechts (heupgordels).