Waar waren ze die open Saab's vandaag???

Voor alle Saab cabrio rijders
cobra427
Geregistreerd lid

Bericht door cobra427 » ma 11 feb, 2008 17:32

En ik lig al 4 dagen in bed met 39 gr koorts naar buiten te kijken :?

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » ma 11 feb, 2008 18:53

cobra427 schreef:En ik lig al 4 dagen in bed met 39 gr koorts naar buiten te kijken :?
Sterkte!

cobra427
Geregistreerd lid

Bericht door cobra427 » ma 11 feb, 2008 20:36

sjoerdk schreef:
cobra427 schreef:En ik lig al 4 dagen in bed met 39 gr koorts naar buiten te kijken :?
Sterkte!
Hhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaattttsiiiiieeeee.........THX. :cry:

Black Turbo
Geregistreerd lid

Bericht door Black Turbo » ma 11 feb, 2008 21:02

Die van mij vanochtend dicht naar PH te B. gebracht. En vanavond met een grote smile dicht naar huis gereden over de A1. Het "whoohaa"-gevoel zeg maar in optima forma beleefd vandaag (met dank aan Margreet).

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » di 12 feb, 2008 11:28

cobra427 schreef:
sjoerdk schreef:
Sterkte!
Nou, troost je maar met de gedachte dat je niet meer de enige forummer bent die ziekjes is. Sinds vanochtend ben ik het ook, fijn die keelpijn en hoest. :evil:

cobra427
Geregistreerd lid

Bericht door cobra427 » di 12 feb, 2008 15:17

sjoerdk schreef:
cobra427 schreef:
sjoerdk schreef: Sterkte!
Nou, troost je maar met de gedachte dat je niet meer de enige forummer bent die ziekjes is. Sinds vanochtend ben ik het ook, fijn die keelpijn en hoest. :evil:
sterkte! ik ben weer redelijk bij de les. Toch maar even de V50 gepakt om te voorkomen dat ik in de verleiding kom om het dak open te gooien vandaag. Jongens wat een mooi cabrio weer. :wink:

sonett
Geregistreerd lid

Bericht door sonett » wo 13 feb, 2008 0:21

Vandaag na het werk toch weer lekker open gereden :lol:
Opmerkelijk was toen ik bij een verkers licht met mijn witte 9.3
net achter een donker blauwe 9.3 stond allebij open natuurlijk :wink:

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » wo 13 feb, 2008 0:22

schuifdak was open hoor... het maximaal haalbare :lol:

Svvvenska
Geregistreerd lid

Bericht door Svvvenska » wo 13 feb, 2008 11:25

Zeeeeeeeeker open gereden dit weekend!

Ik was bijna vergeten hoe het voelt...
LOL

Maar het voelt heerlijk! Het geluid, de beleving,direct weer het relaxte 'laat-de-rest-maar-racen-ik-zit-hier-prima-op-de-rechterbaan-gevoel'!!

Kortom genieten!!

En waar: zondag richting Den Haag. Veeeeel Cabio's gezien, geen Saabs...

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » wo 13 feb, 2008 11:27

Svvvenska schreef: En waar: zondag richting Den Haag. Veeeeel Cabio's gezien, geen Saabs...
nou, dan heb je zeker geblinddoekt rondgereden???

Svvvenska
Geregistreerd lid

Bericht door Svvvenska » wo 13 feb, 2008 11:33

jelger schreef:
Svvvenska schreef: En waar: zondag richting Den Haag. Veeeeel Cabio's gezien, geen Saabs...
nou, dan heb je zeker geblinddoekt rondgereden???
Ehmmmmm...
Nee, maar ik ging ook niet richting Scheveningen. Misschien dat de CV'tjes daar over het algemeen heengingen??

Ben er serieus geeneen tegengekomen!

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » wo 13 feb, 2008 11:37

:lol:
nou, ik woon weliswaar in stadsdeel Scheveningen, maar dat is vrij rekkelijk.. er staan zo 2 classic cabrio's bij mij in de straat, en zo nog een paar verspreid in Duinoord, en om het hoekje staan ook 2 ng900/9-3 cabrio's.

Nee hoor, door het gehele gegoede deel tussen centrum en Scheveningen staan er heel veel verspreid. :wink:

ik vin het een prestatie dat je er geen 1 gezien hebt, maar ik geloof je zo, dat kan nu eenmaal.

royalqwerty
Geregistreerd lid

Bericht door royalqwerty » do 14 feb, 2008 21:49

...Elke droge dag als ik op tijd klaar ben en het warmer is dan 4 graden rijd ik open vanuit mijn werk naar huis, zonder windscherm en dat gaat echt prima! (Zonder met oorwarmers en handschoenen aan te zitten...) Wel de verwarming maximaal en stoelverwarming aan en binnendoor rijden, maar da's sowieso beter met de kap open vind ik. Toch ben ik wel van plan eens een windscherm aan te schaffen, ik hoor zulke goede berichten.
Afgelopen week waren er echt prachtige dagen bij, het echte lentegevoel weer!!

Black Turbo
Geregistreerd lid

Bericht door Black Turbo » za 16 feb, 2008 17:30

Verwarming op stand warm, gericht op de voeten, kap naar beneden, handschoenen aan, sjaal, muts op.
Heerlijk getoerd, wat mij betreft gezien de buitentemperatuur het ultieme Zweedse cabrio-gevoel vanmiddag!

mive
Geregistreerd lid

Bericht door mive » za 16 feb, 2008 17:46

Ah, gelukkig maar al die bijval...

Vind mezelf eerlijk gezegd er toch altijd weer wat aanstellerig uitzien in cabrio bij lage temperaturen, maar dat super genieten is dat wel meer dan waard!

Ook - of vooral - in de winter niks lekkerders (nou ja, kan wel één of twee dingen bedenken, maar veel meer toch eerlijk gezegd niet) dan op zondag ochtend na een rondje sporten top-less huiswaarts te keren.

Plaats reactie