Waar het beste een windscherm te kopen voor een 9-3 uit '98?
-
christiaanjanssen
- Geregistreerd lid
Cabrio Design
Ik heb voor mijn 2002 een transparant windscherm van cabrio design (www.cabriodesign.nl) Kost 200 Euro, maar schermt wel de dingen op de achterbank af en is transparant.
-
raycce
- Geregistreerd lid
Wij zijn ook geinteresseerd in het windscherm van Hottuning.
Wij hebben nu een windscherm waarbij je telkens een moertje moet vastdraaien om het te installeren.
Kan iemand ons vertellen of dat bij het windscherm van Hottuning makkelijker gaat?
Heeft iemand misschien een foto hoe dat bij dit systeem werkt?
Op de site is de foto niet echt duidelijk.
Past dit windscherm in de achterbak?
Alvast bedankt.
Wij hebben nu een windscherm waarbij je telkens een moertje moet vastdraaien om het te installeren.
Kan iemand ons vertellen of dat bij het windscherm van Hottuning makkelijker gaat?
Heeft iemand misschien een foto hoe dat bij dit systeem werkt?
Op de site is de foto niet echt duidelijk.
Past dit windscherm in de achterbak?
Alvast bedankt.
-
eddracket
- Geregistreerd lid
het windscherm wordt vastgezet met twee topjes die worden vastgedraaid evenvoudig systeem, in de originele gaatjes van saab. Je kan het ook gewoon neerklappen hiervoor moet je niks meer vastzetten.
Ik heb al wel gehad met goed optrekken dat het terug plat viel.
Geen idee of het in de kofferbak past, bij mij blijft het er altijd in staan, ik rijdt bijna nooit met meer de twee.
Ik heb al wel gehad met goed optrekken dat het terug plat viel.
Geen idee of het in de kofferbak past, bij mij blijft het er altijd in staan, ik rijdt bijna nooit met meer de twee.
-
Sheep
- Geregistreerd lid
heb ook zo-even scherm van Hottuning binnengekregen. Ziet er mooi uit... en makkelijk te bevestigen (1-2 minuten. Handleiding zit er dus ook niet bij maar dat is echt niet nodig!)
Ook binnen een week in huis. Heb het het scherm bij Hottuning Belgie besteld (.eu ipv .nl). Is dan 99 euro ipv 149 euro.
Wordt netjes voor 7,50 met DHL bezorgd.
Ook binnen een week in huis. Heb het het scherm bij Hottuning Belgie besteld (.eu ipv .nl). Is dan 99 euro ipv 149 euro.
Wordt netjes voor 7,50 met DHL bezorgd.
-
yankeebass
- Geregistreerd lid
Zit ik even te kijken bij Hottuning om een scherm voor mezelf uit te zoeken, zie ik dat de schermen in de aanbieding zijn.
Ik denk nog: da's leuk!
Maar ze zijn 198 euro ipv normaal 199 euro
Wat is er met de 99 euro gebeurd die Sheep ervoor heeft betaald?
Crisisbedragen?
link:
http://www.hottuning.eu/?nav=products&s ... ct_id=1006
Ik denk nog: da's leuk!
Maar ze zijn 198 euro ipv normaal 199 euro
Wat is er met de 99 euro gebeurd die Sheep ervoor heeft betaald?
Crisisbedragen?
link:
http://www.hottuning.eu/?nav=products&s ... ct_id=1006