cabrio 1987 gekocht, met foto's

Voor alle Saab cabrio rijders
Gebruikersavatar
Melle
Geregistreerd lid

Bericht door Melle » vr 29 mei, 2009 23:22

Geert, deze auto is van mij geweest!! 8)
Hierover zou ik graag contact over hebben.

Groeten,

Melle

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » vr 29 mei, 2009 23:24

Is dit dat exemplaar dat ik wel eens gespot heb eb waarbij rechts voor in de auto een jongetje van zo'n
10 jaar oud zat?? :roll:

Gebruikersavatar
Melle
Geregistreerd lid

Bericht door Melle » vr 29 mei, 2009 23:26

klopt, Wieringa kan hier ook wel wat over vertellen....

Plaats reactie