Nieuwe cabriokap te strak?

Voor alle Saab cabrio rijders
cobra427
Geregistreerd lid

Re: dak te strak

Bericht door cobra427 » wo 16 sep, 2009 11:32

avarkevj schreef:Hallo Cobra (sorry ik ben je naam vergeten, ik was het met die witte Saab tijdens die "rampenroute" in Zeeland).
Hoe is het nog afgelopen met je dak? Volgens mij moet het nu een stuk beter gaan. Ik had in het begin ook last met het dichtkrijgen. Ondanks ander prutswerk (oa lekkage en geen rvs nieten) staat het dakje nu op de juiste spanning. Hopelijk komt het bij je ook zo.
Gegroet,
Jaap
Hi Jaap,

Gaat al een stuk minder strak. Zou eigenlijk een hele dag open moeten rijden om het verschil te voelen.(Gaat de spanning eraf) Helaas ben ik vannacht flink verkouden geworden. Niet normaal meer. Dus de kap hou ik maar even dicht.
Moet wel erkennen dat de kap er heel strak opzit. Is ook een stukje stiller geworden. Blijkbaar was ik te ongeduldig, ware het niet dat ik het nog steeds een vreemd verhaal vind. Nieuw ging de kap toch ook niet zo zwaar dicht? :roll:

Edwin mtb
Geregistreerd lid

Bericht door Edwin mtb » wo 16 sep, 2009 11:57

Dat hij nieuw niet zo slecht dicht ging heeft er waarschijnlijk ook mee te maken dat de auto niet binnen 2 dagen na montage van het dak afgeleverd wordt bij de klant. De stof heeft dus al tijd gehad om te settelen.

Plaats reactie