Saab 900 NG of 9-3 ??
-
Injectie
- Moderator
-
Red76
- Geregistreerd lid
Aangeboden:
Nieuwe Saab 9-3 Viggen spoiler, € 425,-.
Kleur: Steel grey
Foto's:
Datum: 12-07-2005, 17:17
Gezien: 445 keer bekeken.
Adverteerder
Naam: van den Bosch (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties)
Telefoonnummer: 06-22612381
Provincie: Utrecht

Ik heb de advertentie ff veranderd!!
Hij heefd ook een Cabrio spoiler

Nieuwe Saab 9-3 Viggen spoiler, € 425,-.
Kleur: Steel grey
Foto's:
Datum: 12-07-2005, 17:17
Gezien: 445 keer bekeken.
Adverteerder
Naam: van den Bosch (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties)
Telefoonnummer: 06-22612381
Provincie: Utrecht

Ik heb de advertentie ff veranderd!!
Hij heefd ook een Cabrio spoiler
-
erwin mertens
- Geregistreerd lid
Ik heb mijn 900-carroserie laten updaten voor ong 900 €.
Viggenspoiler vooraan met veel geluk kunnen kopen voor een prijsje,zijskirts laten meespuiten en achterbumper van een 9-3.
't Resultaat mag best gezien worden,maar 't blijft een 900
Voor foto's:
modules.php?set_albumName=Erwin-Mertens ... _album.php
Viggenspoiler vooraan met veel geluk kunnen kopen voor een prijsje,zijskirts laten meespuiten en achterbumper van een 9-3.
't Resultaat mag best gezien worden,maar 't blijft een 900
Voor foto's:
modules.php?set_albumName=Erwin-Mertens ... _album.php
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

-
erwin mertens
- Geregistreerd lid
Euh ja,herlees eens,dit schreef ik toch ook?Style&Co schreef:maar jij hebt toch geen volledige viggen bodykit? voorbumper is wel Viggen, achterbumper lijkt me een normale 9-3bumper en skirts lijken me ook normaal (maar wel in kleur). Of is je gallery nog niet up-to-date?
't Topic gaat bij mijn weten toch over 900/9-3.
En ik heb dan nog 't geluk gehad een viggenspoiler voor een tikkeneitje op de kop te kunnen tikken?
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

-
erwin mertens
- Geregistreerd lid
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

YES! heb net een Aero bridgespoiler gekocht, rib uit mijn lijf maar een item waar de 3-H theorie op van toepassing was... hebbe hebbe hebbe
nog ff over die Viggen bodykit. Is het veel werk om een 9-3 daar mee uit te rusten? Aeropanelen ed voor een classic kan ik zo langzamerhand met de ogen dicht maar mijn 9-3 is wat dat betreft onbekend voor mij.
Hoe zitten de bumpers V+A en de skirst vast? Moet de hele neus eraf; koplampen ed of is het plug and play? Heb ik veel extra materiaal nodig (speciale schroeven, dichtingen oid) nodig en hoeveel werk is het voor een 'medium-geoefende' sleutelaar?
nog ff over die Viggen bodykit. Is het veel werk om een 9-3 daar mee uit te rusten? Aeropanelen ed voor een classic kan ik zo langzamerhand met de ogen dicht maar mijn 9-3 is wat dat betreft onbekend voor mij.
Hoe zitten de bumpers V+A en de skirst vast? Moet de hele neus eraf; koplampen ed of is het plug and play? Heb ik veel extra materiaal nodig (speciale schroeven, dichtingen oid) nodig en hoeveel werk is het voor een 'medium-geoefende' sleutelaar?
-
Marc
- Lid van verdienste