windscherm
-
christiaanjanssen
- Geregistreerd lid
Re: windscherm
Ik heb contact opgenomen met de producent (zit ergens in Zeeland) en die bood aan om langs te komen voor een demonstratie ter plekke. Hij was toevallig onderweg op een dag dat hij ook bij mij uitkwam. Dit was zijn prijs en ik heb aangenomen dat het dezelfde prijs is als bij een dealer.
-
orville
- Geregistreerd lid
Re:
ik zoek ook een windscherm voor de classic; heeft iemand een 9-3 versie in de classic - passen dan de tonneaucovers nog?WimZ schreef:Origineel Saab is er niet. Er zijn verschillende varianten. Van plexiglas tot een echt windscherm. Ook schijnt het mogelijk zijn een NG900/9-3 scherm in de auto te frotten. Deze ligt dan op de zijbekledingspanelen van de achterbank.
-
Doc
- Donateur (2x)

Heb zojuist een SISA scherm laten plaatsen. Erg blij mee. Ik heb ervoor gekozen omdat ik de auto vaak met open kap langs de weg heb staan en het dan wel prettig vind dat de achterbank is afgeschermd.
-
ridethewinds
- Geregistreerd lid
Ik heb ooit een x een windscherm van (plexiglas) gezien... weet iemand waar deze te verkrijgen zijn?
-
christiaanjanssen
- Geregistreerd lid
dat is het scherm van Sisa (zie hierboven).ridethewinds schreef:Ik heb ooit een x een windscherm van (plexiglas) gezien... weet iemand waar deze te verkrijgen zijn?
Christiaan
-
Doc
- Donateur (2x)

Klinkt inderdaad als het SISA scherm. Te krijgen via cabriodesign.nl. Ik ben er tevreden over.ridethewinds schreef:Ik heb ooit een x een windscherm van (plexiglas) gezien... weet iemand waar deze te verkrijgen zijn?
-
Kozzer
- Geregistreerd lid
Heb net een offerte binnen; 240,= zie pb voor gegevensridethewinds schreef:Ik heb ooit een x een windscherm van (plexiglas) gezien... weet iemand waar deze te verkrijgen zijn?
-
Doc
- Donateur (2x)

Heb ik er vorige week ook voor betaald. Kwam hij hem zelfs voor brengen en monteren (in de motregenKozzer schreef:Heb net een offerte binnen; 240,= zie pb voor gegevensridethewinds schreef:Ik heb ooit een x een windscherm van (plexiglas) gezien... weet iemand waar deze te verkrijgen zijn?
-
ridethewinds
- Geregistreerd lid
@doc kun je een x een pica plaatsen van het scherm in de auto?
-
900 SE C
- Geregistreerd lid
Ziehier voor eigen plaatje(s) Let wel, dit is met de brede(re) transparante plaat om tocht tussen hoofdsteunen en zijruiten te voorkomen.ridethewinds schreef:@doc kun je een x een pica plaatsen van het scherm in de auto?
Zie eerdere post, 10 april, voor folder-plaatje

-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
Heb zelf ook het systeem van SISA. Het is misschien mooier en dekt de achterbank af, en je hoeft ook niet te boren, maar toch heb ik liever het model met gaas.
Indien iemand wil ruilen laat maar horen ...wel tegen het model waarbij niet geboord moet worden.
Indien iemand wil ruilen laat maar horen ...wel tegen het model waarbij niet geboord moet worden.