Areyonga schreef:Volgens mij mis je de essentiële boodschap die men duidelijk probeert te maken...auto's die van de band zijn gerold vanaf 1-1-1987 zullen niet meer onder de categorie "wegenbelasting vrij" gaan vallen...
my87 kan hier nog wel onder vallen mits dus voor 31-12-1986 geproduceerd...is oa te achterhalen via de dealer aan de hand van het chassisnummer.
Dat klopt helaas helemaal!
Dank ervoor om dat nog even helder voor mij te maken. Ik heb deze informatie gewoonweg gemist en begrijp nu dat het inderdaad helemaal geen zin heeft om een '87 aan te schaffen.
Even voor de duidelijkheid, ik had deze topic
NIET gestart met de gedachte een SAAB 900 Cabrio te kopen als investering! Wat ik mij afvroeg is waarom de weinige '87 die er in NL te koop staan, zo ongelofelijk hoog geprijsd zijn. Daarom ging ik mij afvragen of er een door mij niet geziene waarde stijging bij komt kijken. Dit blijkt dus, zoals ik al dacht, niet het geval te zijn en wens ik de verkopers ervan veel succes met de aankomende prijsonderhandelingen.
Ik dank iedereen nogmaals heel hartelijk voor alle reacties, met name "Areyonga".
Wat mij betreft mag deze topic sluiten en als ik toch ooit over ga naar de aanschaf van een 900 Cabrio, laat ik het jullie zeker weten.