Er zullen wel aardig wat kapers op de kust zijnFokko1 schreef:My dream Saab...shearwater schreef:Nog eentje van Sky Blue
Deze is wat mij betreft de mooiste 9-3NG cabrio die ik ooit heb gezien!
Welke kleur zou jij kiezen?
-
PMLotgering
- Donateur (3x)

Re: Welke kleur zou jij kiezen?
-
Fokko1
- Donateur

Heb al eens gevraagd om te ruilen, maar helaas... 
-
PMLotgering
- Donateur (3x)

Hoef ik het in ieder geval niet meer te proberenFokko1 schreef:Heb al eens gevraagd om te ruilen, maar helaas...
-
dunnerudy
- Donateur (7x)

Independence oranje is ook niet mis maar die sky blue is echt wel de max

-
MMB
- Donateur

Echt bijzonder mooi !shearwater schreef:Nog eentje van Sky Blue
Off topic; welke wielen zijn dit eigenlijk ?
-
alhambratti
- Geregistreerd lid
Gewoon BBS wielen.
Het zelfde alleen 1 maat groter als die lelijk zwart gespoten independent velgen.

Ik wist niet dat die Skyblauwe in nederland rijdt?
Is Venza?? de eigenaar van deze geweldige auto.
Zijn prive collectie bevat meerde mooie Saabs en daar past deze wel tussen.
Saab 93 Aero 2.8t V6 cabriolet
Het zelfde alleen 1 maat groter als die lelijk zwart gespoten independent velgen.

Ik wist niet dat die Skyblauwe in nederland rijdt?
Is Venza?? de eigenaar van deze geweldige auto.
Zijn prive collectie bevat meerde mooie Saabs en daar past deze wel tussen.
-
alhambratti
- Geregistreerd lid
Is wel creatief geïmporteerd deze skyblauwe (wat inderdaad de mooiste kleur en Saab is die ooit geleverd is)
Zie hier de uitdraai van VWE?

Nieuwprijs 55.000 euro???
Ja hoor volgens mijn kosten een linear al meer in 2011.
Zie hier de uitdraai van VWE?

Nieuwprijs 55.000 euro???
Ja hoor volgens mijn kosten een linear al meer in 2011.
-
shearwater
- In memoriam †
De Sky Blue was ooit eigendom van een medewerker van SAAB ANA in Trollhattan. Deze heeft hem op zeker moment te koop gezet en is toen door een Nederlander gekocht. Hij rijdt ergens in Noord Holland rond. De Estate rijdt nog in Zweden, voor zover ik weet, en de Sedan staat/stond bij Venza te koop voor € 38999. Er zijn er dus maar drie in deze kleur.

Verder nog wat info: http://saabworld.net/content/sale-swede ... ition-943/" onclick="window.open(this.href);return false;

Verder nog wat info: http://saabworld.net/content/sale-swede ... ition-943/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
alhambratti
- Geregistreerd lid
Leuk verhaal van de verkoop van deze zeer speciale skybleu edition.
In het verhaal staat dat hij half afgebouwd was op de band bij Saab begin 2012.
Vindt ik vreemd want ik heb foto's van een rijtje afgebouwde cabriolets klaar voor de veiling verkoop en daar staat deze skybleu tussen zonder de aanpassingen die door Ana zijjn door gevoerd.
Wel weet ik dat Remco div delen in bezit heeft of gehad van de independent serie.
Interieurs en de tellerbox met de befaamde turbox meter voor een diesel uitvoering!!!!
In het verhaal staat dat hij half afgebouwd was op de band bij Saab begin 2012.
Vindt ik vreemd want ik heb foto's van een rijtje afgebouwde cabriolets klaar voor de veiling verkoop en daar staat deze skybleu tussen zonder de aanpassingen die door Ana zijjn door gevoerd.
Wel weet ik dat Remco div delen in bezit heeft of gehad van de independent serie.
Interieurs en de tellerbox met de befaamde turbox meter voor een diesel uitvoering!!!!
-
Remco
- Donateur

Klopt, ik had een aantal independence interieurs beschikbaar een jaar of 2 terug, er zijn een tweetal forumleden welke zo'n set hebben gekocht. Ik heb ook nog steeds een set thuis staan, nieuw in plastic, elektrisch met memory en deurpanelen. Heb ook de oranje strip van het dashboardkastje erbij. Wil ooit nog wel eens zo'n cabrio nabouwen, lijkt me wel leuk.
De tellerklok met Turbo X turbodrukmeter zat inderdaad ook in de independence in diesel uitvoering. Ik heb zo'n teller in mijn witte Aero cabrio TTiD gezet. Heb er daarnaast ook de Griffin 2012 bumper opgezet, ice-blok koplampen en de grille met grotere Saab letters.
De tellerklok met Turbo X turbodrukmeter zat inderdaad ook in de independence in diesel uitvoering. Ik heb zo'n teller in mijn witte Aero cabrio TTiD gezet. Heb er daarnaast ook de Griffin 2012 bumper opgezet, ice-blok koplampen en de grille met grotere Saab letters.
-
ReinO
- Donateur (2x)

Beide kleuren vind ik top. Maar die limegreen en Orange staan meer los van de massa.
Droomsaabs Hoe dan ook .
Droomsaabs Hoe dan ook .
-
dunnerudy
- Donateur (7x)

Heb je een foto van de witte cabrio Remco ?
-
robluijpers
- Geregistreerd lid
-
K Plop
- Geregistreerd lid
Glacier blue kan erg wisselend overkomen afhankelijk van het weer, met felle zo'n is het lichtblauw, op een grauwe dag kan het erg grijzig zijn, past zich mooi aan.PMLotgering schreef:
Wat overigens ook een gave kleur is die echter nog nooi op een cabrio heb gezien is Dolphin Grey....[/quote]
Dit is m'n oude 93, is toch glacier blue?

Yep dit is glacier blue, komt niet echt tot zijn recht op een foto, in het eggie echt apart.
Succes met de verkoop.